Փոխարժեքներ
25 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.76 |
EUR | ⚊ | € 406.4 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.79 |
GBP | ⚊ | £ 488.37 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.31 |
Ստամբուլի ջրանցքը մեծ ներդրում կունենա թուրքական մեգապոլիսի հետագա զարգացման գործում: Այս մասին չորեքշաբթի Անկարայում հայտարարել է Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը իշխող «Արդարություն և զարգացում» կուսակցության խորհրդարանական խմբակցության նիստում:
Ըստ նրա՝ մեգանախագծի շրջանակներում Ստամբուլի ջրանցքի ափերի մոտ կկառուցվեն 500 հազար բնակչություն ունեցող քաղաքներ, ինչը կնվազեցնի Ստամբուլի բեռը:
«Կասկած չկա, որ Թուրքիան կիրականացնի այս վիթխարի նախագիծը»,- ասել է Թուրքիայի ղեկավարը՝ այն անվանելով «ազգային հպարտության աղբյուր»:
Բոսֆորի նեղուցը շրջանցող արհեստական տրանսպորտային զարկերակը կկապի Սև և Մարմարա ծովերը՝ բարձրացնելով Թուրքիայի դերը միջազգային առևտրում: Թուրքիայի խոշորագույն ենթակառուցվածքային նախաձեռնության նպատակը Բոսֆորի վրա ընկած բեռը վերացնելն է, ըստ թուրք չինովնիկների, որտեղ տարեցտարի բեռնափոխադրումները գնալով ավելի ինտենսիվ են դառնում: Աշխարհի ամենազբաղված ծովային ուղիներից մեկով՝ Բոսֆորով, ամեն տարի անցնում է ավելի քան 43 հազար նավ, մինչդեռ այս ցուցանիշը, միջազգային պայմանագրերի համաձայն, սահմանված է 25 հազար:
Ըստ թուրքական իշխանությունների կանխատեսումների՝ 2050 թվականից հետո Սև եւ Մարմարա ծովերի միջև նավերի հոսքը կհասնի 78 հազարի, ինչը մեծացնում է նոր ծովային զարկերակի ստեղծման կարևորությունը:
Թուրքիայի ԱԳՆ ղեկավար Մևլյութ Չավուշօղլուն հայտարարել է, որ այս ջրանցքը կապ չի ունենա Մոնթրյոյի կոնվենցիայի հետ, որը կարգավորում է Սևծովյան պետությունների, Թուրքիայի և երրորդ պետությունների նավերի ու ռազմանավերի անցումը թուրքական ջրերով։ Հետևաբար Ստամբուլի ջրանցքը աշխարհաքաղաքական կարևոր խաղաքարտ է դառնալու թուրքերի համար։