Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Պատիվ ունեմ պետականության հարցերով զբաղվող փորձագիտական հանրության ուշադրությունը հրավիրել իրավագիտության դոկտոր (Գերմանիա), ՀՀ Սահմանադրական դատարանի նախկին թեկնածու Գոռ Հովհաննիսյանի գնահատականներին Հայաստանի Հանրապետության իշխանությունների պետական կազմակերպման մոդելում սահմանադրական փոփոխություններ մտցնելու վերաբերյալ: Մեջբերում. «Պետության ողնաշարը կոտրելու ավելի կարճ ճանապարհ չկա, քան սահմանադրությունը փոխելը՝ առանց այդ փոփոխությունների սահմանադրականությունը նախապես ճշտելը (պետական իրավասու ստուգում)»:
Եզրակացություն՝ (քանի որ դոկտոր Գ. Հովհաննիսյանը հայցել է քաղաքագիտության ոլորտի մասնագետների փորձագիտական կարծիքը). Գերմանիայից հարգելի փաստաբանը ճիշտ է, իրականում Հայաստանի նոր իշխանությունները կանգնած են Հայաստանի Հանրապետության (ՀՀ-ում թավշյա հեղափոխության) միջազգային-անվտանգային հեղինակության վատթարացման իրական սպառնալիքի առջև: Պետականության հարցերով զբաղվող միջազգային հանրությունում կարող է տարակուսանք առաջացնել այն փաստը, որ ժողովրդավարական իրավական պետության դատական իշխանության կառուցվածքի մոդելի տրանսֆորմացիային ուղղված սահմանադրական փոփոխությունների ապահովումը նախընտրում են իրականացնել ոչ թե ժամանակակից ուղիղ ժողովրդավարական գործիքակազմով, այն է՝ հանրաքվեով, որը ժողովրդի ժողովրդավարական կամաարտահայտության ամենալայն միջոցն է, այլ սահմանափակվելով ընդամենը իշխանության ճյուղերից մեկի՝ օրենսդիր մարմնի իրավասությամբ՝ առանց ՍԴ-ում դրա սահմանադրականության հաստատման:
Հայկ Ս. Քոթանջյան
Պաշտոնաթող գեներալ-լեյտենանտ, պրոֆեսոր (Ռազմավարական անվտանգության ուսումնասիրություններ, Հայաստանի քաղաքագիտության ասոցիացիայի պատվավոր նախագահ)
ДОПОЛНЕНИЕ АРМЯНСКОГО ЭКСПЕРТА В ОБЛАСТИ ПОЛИТИЧЕСКОЙ НАУКИ К ОЦЕНКЕ ПРАВОВЕДА ИЗ ГЕРМАНИИ
Имею честь обратить внимание экспертного сообщества государствоведов на оценки доктора права (Германия), экс-кандидата в члены Конституционного суда РА Гора Ованнисяна подходов к внесению конституционных изменений в модель государственного обустройства власти Республики Армения. ЦИТ.: - «Нет более короткого пути сломать позвоночник государства, чем изменить конституцию без предварительной верификации конституционности этих изменений (государственной правополномочной компетентной проверки)».
ЗАКЛЮЧЕНИЕ (поскольку Доктор Г. Ованнисян запросил экспертное мнение специалистов в области политической науки). Уважаемый правовед из Германии прав, на самом деле, новые власти Армении стоят перед реальной угрозой ухудшения международно-безопасностного реноме Республики Армения (бархатной революции в РА). В международном государствоведном сообществе может вызвать недоумение тот факт, что обеспечение конституционных изменений по трансформированию модели обустройства судебной власти демократического правового государства предпочитается осуществить не инструментами современной прямой демократии – референдумом – наиболее широким способом демократического волеизъявления народа, а ограничившись правомочностью лишь одной из ветвей власти – легислатуры – без верификации конституционности ее решений в Конституционном суде.
Гайк С. Котанджян
Генерал-лейтенант в отставке, профессор (стратегические исследования безопасности), Почетный Президент Ассоциации политической науки Армении
EVALUATION OF ARMENIAN POLITICAL SCIENCE EXPERT, IN ADDITION TO THE LEGAL ASSESSMENT FROM GERMANY
I have the honor to invite the expert community' attention to the professional evaluation of Dоctor of Law (Germany) Gor Hovhannisyan, ex-candidate for the membership of the Constitutional Court of the Republic of Armenia, has recently written on the way of making constitutional changes in the State Model of the Republic of Armenia. CIT: - «There is no shorter way to break the spine of a state than to change the Constitution without verifying the Constitutionality of these changes by the Constitutional Court».
CONCLUSION (as far as Dr. Gor Hovhannisyan has requested the expert conclusion of the political scientists): There is a real threat to the international reputation of the Republic of Armenia (of the velvet revolution held two years ago in the Republic of Armenia). The democratic renommée of the Republic of Armenia in the international community may cause bewilderment due the preference for resolving constitutional amendments on changing the judiciary model of a democratic legal state not through using the toolkit of the modern direct democracy – referendum but at the limited legitimacy base of only one branch of the state power – the Legislature – without verifying the constitutionality of its decisions by the Constitutional Court.
LTG (R) Hayk S. Kotanjian, Full Professor, D.Sc. (Strategic Security Studies), Founding President Emeritus, Political Science Association of Armenia