կարևոր
0 դիտում, 8 տարի առաջ - 2016-04-18 15:19
Հասարակություն

Հունահայությունը պաշտոնապես և քաղաքական շուքով ոգեկոչել է Հայոց ցեղասպանության 101-րդ տարելիցը

Հունահայությունը պաշտոնապես և քաղաքական շուքով ոգեկոչել է Հայոց ցեղասպանության 101-րդ տարելիցը

17 Ապ­րիլ 2016ի ­Կի­րա­կին յի­շա­տա­կե­լի ու կա­րե­ւոր օր մը ե­ղաւ ­Յու­նաս­տա­նի եւ յու­նա­հա­յու­թեան, այ­լեւ ­Հա­յաս­տա­նի ու պա­հան­ջա­տէր հա­մայն հա­յու­թեան հա­մար։

Հ.Յ.Դ. ­Յու­նաս­տա­նի ­Հայ ­Դա­տի ­Յանձ­նա­խում­բին նա­խա­ձեռ­նու­թեամբ եւ Ատ­տի­կէի, ­Թե­սա­ղո­նի­կէի եւ Թ­րա­կիոյ մարզ­պե­տա­րան­նե­րու հո­վա­նա­ւո­րու­թեամբ, Ա­թէն­քի, ­Թե­սա­ղո­նի­կէի եւ Ա­լեք­սանտ­րու­պո­լի­սի մէջ տե­ղի ու­նե­ցան ­Հա­յոց Ցե­ղաս­պա­նու­թեան 101րդ ­տա­րե­լի­ցին նո­ւի­րո­ւած քա­ղա­քա­կան հան­դի­սու­թիւն­ներ, ո­րոնք ըստ ար­ժան­ւոյն վե­րա­նո­րո­գե­ցին ­Հայ ­Դա­տի պա­հան­ջա­տի­րու­թիւ­նը նո­րո­վի թա­փով շա­րու­նա­կե­լու եւ յա­ռաջ մղե­լու յու­նա­հա­յու­թեան ուխտն ու վճռա­կա­նու­թիւ­նը։

17 Ապ­րիլ 2016ի քա­ղա­քա­կան ե­լոյթ­նե­րը (­Թե­սա­ղո­նի­կէի եւ Ա­լեք­սանդ­րու­պո­լի­սի ե­լոյթ­նե­րուն կ­՚անդ­րա­դառ­նանք մեր վա­ղո­ւան հա­մա­րով) ա­ռիթ ծա­ռա­յե­ցին նաեւ ար­տա­յայ­տե­լու պա­հան­ջա­տէր հա­յու­թեան ե­րախ­տա­գի­տու­թիւ­նը՝ յոյն ժո­ղո­վուր­դին եւ ­Յու­նաս­տա­նի հան­դէպ, ­Հել­լէն խորհր­դա­րա­նին կող­մէ Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան պաշ­տօ­նա­կան ճա­նաչ­ման 20ա­մեա­կին ա­ռի­թով։

Ա­թէն­քի մէջ, կէ­սօ­րէ ա­ռաջ ժա­մը 11էն սկսեալ, խուռ­նե­րամ բազ­մու­թիւն մը հա­ւա­քուած էր ­Սին­տաղ­մա­յի «­Բալ­լաս» թա­տե­րաս­րա­հէն ներս, ո­րու մուտ­քին Հ.Յ.Դ. ­Հայ ­Դա­տի ­Յանձ­նա­խում­բի ան­դամ­ներն ու Հ.Մ.Ը.Մ.ի սկաուտ­նե­րը կա­նո­նա­ւո­րու­թեամբ կը դի­մա­ւորէին քա­ղա­քա­կան հա­ւա­քին մաս­նակ­ցե­լու հա­մար ժա­մա­նող պաշ­տօ­նա­կան ու քա­ղա­քա­կան անձ­նա­ւո­րու­թիւն­նե­րը, ինչ­պէս նաեւ օ­տար դի­ւա­նա­գի­տա­կան կազ­մե­րու ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­ներ։

Հա­մազ­գա­յի­նի «­Յա­կոբ ­Փա­փա­զեան» երգ­չա­խում­բի կա­տա­րո­ղու­թեամբ ­Յու­նաս­տա­նի եւ ­Հա­յաս­տա­նի քայ­լերգ­նե­րուն յոտն­կայս ունկնդ­րու­թե­նէն ետք, յա­նուն Հ.Յ.Դ. ­Հայ ­Դա­տի ­Յանձ­նա­խում­բին՝ օ­րո­ւան նա­խա­գահ ու հան­դի­սա­վար ըն­կեր ­Սեր­գօ ­Գու­յում­ճեան պաշ­տօ­նա­պէս բա­ցու­մը կա­տա­րեց Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան 101ա­մեա­կի հան­դի­սու­թեան։

Յայ­տագ­րի ա­ռա­ջին մա­սով՝ Հ­րայր Ա­ւագ ­Քա­հա­նայ ­Նի­կոլեա­նի ձեռն­հաս խմբա­վա­րու­թեամբ եւ դաշ­նա­կի ար­հես­տա­վարժ ըն­կե­րակ­ցու­թեամբ տի­կին Մա­րի ­Մի­նա­սեա­նի, երգ­չա­խում­բը յա­ջո­ղու­թեամբ ներ­կա­յա­ցուց ե­րեք խմբերգ.- «­Տէր ­Զօր», «­Կի­լի­կիա» եւ «­Ձօն ­Մես­րոպ ­Մաշ­տո­ցին»։

Հե­տե­ւե­ցաւ տե­սաե­րի­զի ցու­ցադ­րու­թիւն՝ մեծ պաս­տա­ռի վրայ, լու­սար­ձա­կի տակ առ­նե­լով ­Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան հա­րիւ­րա­մեա­կի հա­մա­հայ­կա­կան ո­գե­կոչ­ման կա­րե­ւո­րա­գոյն պա­հե­րը։ ­Ցու­ցադ­րո­ւե­ցան 24 Ապ­րիլ 2015ին, ­Ծի­ծեռ­նա­կա­բեր­դի մէջ, օ­տար եր­կիր­նե­րու նա­խա­գահ­նե­րու եւ պե­տա­կան անձ­նա­ւո­րու­թեանց այ­ցե­լու­թեան կա­պո­ւած դրո­ւագ­նե­րը։

Հա­րիւ­րա­մեա­կի հա­մա­հայ­կա­կան Հռ­չա­կագ­րին ըն­թեր­ցու­մը Հ.Հ. նա­խա­գա­հին կող­մէ։ ­Վա­տի­կա­նի մէջ Ս. ­Պա­պի յայ­տա­րա­րու­թիւն­նե­րը։ ­Վեր­ջա­պէս, աշ­խար­հի տա­րած­քին 100ա­մեա­կին ա­ռի­թով կազ­մա­կեր­պո­ւած հա­յու­թեան պա­հան­ջա­տի­րա­կան ցոյ­ցերն ու յատ­կան­շա­կան պա­հե­րը։

Յա­ջոր­դեց Օ­րո­ւան նա­խա­գահ ընկ. ­Սեր­գօ ­Գու­յում­ճեա­նի խօս­քը, որ ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան պատ­մա­կան տո­ւեալ­նե­րուն վրայ նե­տո­ւած հա­կիրճ ակ­նար­կէ մը ետք, կեդ­րո­նա­ցաւ ­Թուր­քիոյ կող­մէ հայ ժո­ղո­վուր­դին դէմ գոր­ծադ­րո­ւած ազ­գա­յին մաք­րազտ­ման քա­ղա­քա­կա­նու­թեան, հայ­կա­կան հո­ղե­րու հա­յա­թափ­ման եւ ցե­ղաս­պա­նու­թեան շա­րու­նա­կո­ւող հե­տե­ւանք­նե­րուն մա­սին։ Անդ­րա­դարձ կա­տա­րո­ւե­ցաւ հա­յու­թեան մղած պա­հան­ջա­տի­րա­կան եր­կա­րա­շունչ պայ­քա­րին, որ պսա­կո­ւե­ցաւ ­Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան մի­ջազ­գա­յին ճա­նա­չու­մին ա­ռաջ­նո­րդած յա­ջո­ղու­թիւն­նե­րով ինչ­պէս այ­լուր, նաեւ՝ ­Յու­նաս­տա­նի մէջ։

Ընդգ­ծո­ւե­ցաւ, որ ­Ցե­ղաս­պա­նու­թե­նէն 100 տա­րի­ներ ետք, հա­յու­թիւ­նը դար­ձեալ պատ­նէ­շի վրայ է։ ­Պայ­քա­րը ոչ միայն կը շա­րու­նա­կո­ւի, այ­լեւ ըն­դար­ձա­կո­ւած է եւ հա­յու­թիւ­նը պա­հան­ջա­տի­րա­կան շարժ­ման նոր օ­ղակ մը կը բա­նայ ներ­կա­յիս, որ ճա­նա­չու­մէն ան­դին անց­նե­լով՝ կը պա­հան­ջէ հա­տու­ցում։ Ա­ռա­ջին քայ­լը կա­տա­րո­ւած է ­Մե­ծի ­Տանն ­Կի­լի­կիոյ ­Կա­թո­ղի­կո­սու­թեան կող­մէ, որ պատ­մա­կան ­Սի­սի ­Կա­թո­ղի­կո­սա­րա­նի վե­րա­դարձ­ման դա­տա­կան հայց ներ­կա­յա­ցու­ցած է թրքա­կան պե­տու­թեան։

Իր խօս­քի ա­ւար­տին՝ օ­րո­ւան նա­խա­գա­հը խօ­սե­ցաւ Ատր­պէյ­ճա­նի թշնա­մա­կան վեր­ջին յար­ձա­կում­նե­րուն մա­սին, լայն անդ­րա­դարձ կա­տա­րե­լով պա­տե­րազ­մա­կան վեր­ջին դէպ­քե­րուն։ ­Յի­շա­տա­կե­լով նա­հա­տա­կու­թիւ­նը հա­յոց քա­ջա­րի զի­նո­ւոր­նե­րուն, ո­րոնք զո­հո­ւե­ցան երկ­րի սահ­ման­նե­րը պաշտ­պա­նե­լու ժա­մա­նակ, ան մէկ վայր­կեան յոտնկայս լռու­թեան հրա­ւի­րեց ներ­կա­նե­րը։

Ող­ջոյ­նի խօս­քով հան­դէս ե­կաւ հել­լէն կա­ռա­վա­րու­թեան եւ վար­չա­պե­տին ներ­կա­յա­ցու­ցի­չը՝ ար­տա­քին գոր­ծոց փոխ-նա­խա­րար Եա­նիս Ա­մա­նա­թի­տիս, որ դա­տա­պար­տեց ­Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թիւ­նը՝ մարդ­կու­թեան դէմ ոճ­րա­գոր­ծու­թիւն հա­մա­րե­լով զայն, եւ պա­հան­ջեց բո­լոր ցե­ղաս­պա­նու­թեանց կան­խար­գի­լու­մը, շեշ­տե­լով միա­ցեալ ու­ժե­րով չա­րի­քին դէմ պայ­քա­րե­լու անհ­րա­ժեշ­տու­թիւ­նը։

Ող­ջոյ­նի խօսք ուղ­ղեց նաեւ Ատ­տի­կէի մարզ­պե­տա­րա­նի հա­րա­ւա­յին Ատ­տի­կէի բա­ժան­մուն­քի փոխ-մարզ­պետ Խ­րիս­թոս ­Քա­փա­տա­յիս, որ շեշ­տեց, թէ եղ­բայ­րա­կից ժո­ղո­վուրդ ենք եւ կը նոյ­նա­նանք ար­դա­րու­թեան ի խնդիր մեր պայ­քար­նե­րով ու պա­հանջ­նե­րով։
Այ­նու­հե­տեւ Հ.Յ.Դ. ­Յու­նաս­տա­նի Ե­րի­տա­սար­դա­կան ­Միու­թեան ­Կեդ­րո­նա­կան ­Վար­չու­թեան կող­մէ ող­ջոյ­նի խօսք փո­խան­ցեց ըն­կեր ­Ռազ­միկ Էր­ջէ­նեան, որ ­Հայ ­Դա­տի պա­հան­ջա­տի­րու­թիւ­նը յա­ւե­լեալ մար­տու­նա­կու­թեամբ յա­ռաջ մղե­լու հա­յոց նո­րա­հաս սե­րուն­դին վճռա­կա­նու­թիւ­նը շեշ­տեց։

Հան­դի­սու­թեան երկ­րորդ բա­ժի­նը ամ­բող­ջու­թեամբ յատ­կա­ցո­ւած էր ­Հել­լէն խորհր­դա­րա­նին կող­մէ ­Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան օ­րի­նա­գի­ծի որ­դեգ­րու­մին, որ տե­ղի ու­նե­ցաւ Ապ­րիլ 1996ին։

Այս բաժ­նի պա­տո­ւոյ հիւ­րերն էին նախ­կին վար­չա­պետ Ան­տո­նիս ­Սա­մա­րաս, խորհր­դա­րա­նի նախ­կին նա­խա­գահ Ա­փոս­թո­լոս ­Գաք­լա­մա­նիս եւ ար­տա­քին գոր­ծոց նախ­կին նա­խա­րար ­Թէո­տո­րոս ­Փան­կա­լոս, ո­րոնք օ­րին ի­րենց զօ­րակ­ցու­թիւ­նը բե­րած էին օ­րի­նա­գի­ծի մշակ­ման ու որ­դեգ­րու­մին։ ­Մե­ծա­րան­քի ար­ժա­նա­ցաւ նաեւ ­Յու­նաս­տա­նի խորհր­դա­րա­նի այժ­մու նա­խա­գահ ­Նի­քոս ­Վու­ցիս, որ ու­ղար­կած էր իր յա­տուկ ներ­կա­յա­ցու­ցի­չը՝ ե­րես­փո­խան ­Գոս­թաս ­Տու­զի­նա­սը։

Այս առն­չու­թեամբ նախ կա­տա­րո­ւե­ցաւ տե­սաե­րի­զի ցու­ցադ­րու­թիւն, որ լու­սար­ձա­կի տակ բե­րաւ քսան տա­րի ա­ռաջ հել­լէն խորհր­դա­րա­նի քննար­կում­նե­րուն եւ քո­ւէար­կու­թեան պատ­մա­կան պա­հերն ու գլխաոր դէմ­քե­րը։

Յա­ջոր­դեց Հ.Հ. դես­պան ­Գա­գիկ ­Ղա­լա­չեա­նի ող­ջոյ­նի խօս­քը, որ ­Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան 101րդ ­տա­րե­լի­ցի քա­ղա­քա­կան ա­ռա­ջադ­րանք­նե­րը եւ հրա­մա­յա­կան­նե­րը շեշ­տե­լէ ետք՝ իր խօս­քի ա­ւար­տին, յա­նուն Հ.Հ. նա­խա­գահ ­Սերժ ­Սարգ­սեա­նի, «Մ­խի­թար ­Գոշ» շքան­շա­նով պար­գե­ւատ­րեց ­Յու­նաս­տա­նի նա­խորդ վար­չա­պետ Ա. ­Սա­մա­րասն ու ­Հել­լէն խորհր­դա­րա­նի նախ­կին նա­խա­գահ Ա. ­Գաք­լա­մա­նի­սը։ Իսկ ­Հել­լէն խորհր­դա­րա­նի նա­խա­գա­հին ներ­կա­յա­ցու­ցի­չը պար­գե­ւատ­րո­ւե­ցաւ Հ.Հ. խորհր­դա­րա­նի նա­խա­գա­հի յու­շա­նո­ւէ­րով։

Շ­նոր­հա­կա­լու­թեան պա­տաս­խան խօս­քե­րով հան­դէս ե­կան Ա. ­Սա­մա­րաս, Ա. ­Գաք­լա­մա­նիս եւ Թ. ­Փան­կա­լո­սի ներ­կա­յա­ցու­ցի­չը, ո­րոնց յա­նուն Հ.Յ.Դ. Հայ ­Դա­տի ­Յանձ­նա­խում­բին յի­շա­տա­կի տախ­տակ­ներ յանձ­նո­ւե­ցան, յա­ջոր­դա­բար՝ ­Հայ ­Դա­տի ­Յանձ­նա­խում­բի նախ­կին նա­խա­գահ­ներ ըն­կեր­ներ ­Գե­ղամ Եաղ­ճեա­նի, ­Շա­հան ­Ֆա­րա­ճեա­նի եւ ­Թագ­ւոր ­Յո­վա­կի­մեա­նի կող­մէ։
altԱ­ւար­տին, յա­նուն ­Հայ ­Դա­տի ­Յանձ­նա­խում­բին՝ ­Յու­նա­հա­յոց Ազ­գա­յին վար­չու­թեան ա­տե­նա­պետ Ա­րա ­Ման­կո­յեա­նի ձե­ռամբ պար­գե­ւատ­րո­ւե­ցաւ ­Հել­լէն խորհր­դա­րա­նի նա­խա­գահ ­Նի­քոս ­Վու­ցի­սի ներ­կա­յա­ցու­ցի­չը՝ պաշտ­պա­նու­թեան եւ ար­տա­քին գոր­ծե­րու մնա­յուն յանձ­նա­խում­բի նա­խա­գահ, ե­րես­փո­խան ­Գոս­թաս ­Տու­զի­նաս։

Իր պա­տաս­խան խօս­քին մէջ պր. ­Տու­զի­նաս անդ­րա­դար­ձաւ ազ­գա­յին յի­շո­ղու­թեան ար­ժէ­քին ու ա­նոր պահ­պան­ման անհ­րա­ժեշ­տու­թեան՝ օ­րի­նակ­ներ բե­րե­լով ոչ միայն Ա­թէն­քի հնա­մեայ պատ­մու­թե­նէն, այ­լեւ՝ ­Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան օ­րե­րուն ­Սու­րիա ա­պաս­տա­նած հայ բե­կոր­նե­րէն։

Ան դա­տա­պար­տեց փոքր ազ­գե­րու դէմ շղթա­յա­զեր­ծո­ւած եւ այ­սօր ալ շա­րու­նա­կո­ւող բռնու­թիւն­նե­րը՝ շեշ­տե­լով ազ­գե­րու ար­ժա­նա­պա­տո­ւու­թեան եւ մար­դոց ի­րա­ւունք­նե­րուն տէր եւ պաշտ­պան կանգ­նե­լու հրա­մա­յա­կա­նը։ Իր խօս­քը գրա­կան ո­ճով ա­ւար­տե­լով՝ ան ար­տա­սա­նեց եր­կու բա­նաս­տեղ­ծու­թիւն­ներ.- «­Հա­լէպ մայ­րա­քա­ղաքս» եւ «­Տիար­պե­քի­րի պա­րիսպ­նե­րը»։

Հան­դի­սու­թեան ըն­թաց­քին ար­տա­սա­նո­ւած խօս­քե­րուն կ­՚անդ­րա­դառ­նանք կամ ըն­թեր­ցո­ղի ու­շադ­րու­թեան կը յանձ­նենք ա­ռան­ձինն ու յա­ջոր­դիւ։

Եզ­րա­փա­կե­լով ­Հա­յոց ­Ցե­ղաս­պա­նու­թեան 101րդ ­տա­րե­լի­ցի քա­ղա­քա­կան հան­դի­սու­թիւ­նը՝ օ­րո­ւան հան­դի­սա­վա­րը հան­դի­սա­կան­նե­րուն ներ­կա­յա­ցուց ցու­ցա­կը պե­տա­կան, քա­ղա­քա­կան, դի­ւա­նա­գի­տա­կան, զի­նո­ւո­րա­կան, հո­գե­ւո­րա­կան եւ հա­սա­րա­կա­կան դէմ­քե­րուն, ո­րոնք ի­րենց ներ­կա­յու­թեամբ պաշ­տօ­նա­կան շուք տո­ւին ձեռ­նար­կին։

Յու­նա­հա­յոց թե­մա­կալ ա­ռաջ­նորդ ­Խո­րէն Արք. ­Տող­րա­մա­ճեա­նի, հայ կա­թո­ղի­կէ հա­ման­քի ա­ռաջ­նորդ ­Յով­սէփ Ծ. ­Վար­դա­պետ ­Պէ­զէ­զեա­նի, հայ ա­ւե­տա­րա­նա­կան հա­մայն­քի ­Վե­րա­պա­տո­ւե­լի ­Վի­գէն ­Չո­լա­քեա­նի, ինչ­պէս նաեւ ­Հայր ­Սուր­բե­րու եւ ­Քա­հա­նայ ­Հայ­րե­րու կող­քին՝ հան­դի­սու­թեան պա­տո­ւոյ հիւ­րե­րու շար­քին էին՝
Յու­նաս­տա­նի ներ­քին գոր­ծոց նա­խա­րար ­Փա­նաեո­թիս ­Քու­րուպ­լիս։ Ար­տա­քին գոր­ծոց նա­խա­րա­րու­թեան ներ­կա­յա­ցու­ցիչ Եոր­ղոս ­Փու­քա­մի­սաս։

Կու­սակ­ցու­թեանց ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­ներ՝ ­Նոր ­Հան­րա­պե­տու­թիւն – Օլ­ղա ­Քե­ֆա­լոեա­նի։ ԱՆԵԼ՝ ­Տի­միթ­րիոս Ար­ղի­րո­փու­լոս։ ­Կեդ­րոն կու­սակ­ցու­թեան նա­խա­գահ ­Վա­սի­լիս ­Լե­վեն­տիս։ Ե­րես­փո­խան­ներ.- ­Հա­յաս­տա­նի ե­րես­փո­խան Ա­րա­գած Ա­խո­յեան, ­Նոր ­Հան­րա­պե­տու­թիւն՝ Եոր­ղոս ­Ֆոր­ցա­քիս, ­Սի­րի­զա՝ Եոր­ղիա Են­նիա, ­Նոր ­Հան­րա­պե­տու­թիւն՝ Եոր­ղոս ­Քու­մու­ցա­քոս, ­Հա­մայ­նա­վար կու­սակ­ցու­թիւն՝ Ս­թաւ­րոս ­Թա­սոս։ ­Դես­պան­ներ եւ դի­ւա­նա­գի­տա­կան ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­ներ.- ­Ռու­սաս­տան, Պոս­նիա ­Հեր­ցե­կո­վի­նա, ­Նի­կե­րիա, ­Վե­նե­զո­ւէ­լա։
Փի­րէա­յի փոխ մարզ­պետ Եոր­ղոս ­Ղաւ­րի­լիս, ­Փի­րէա­յի քա­ղա­քա­պետ Եա­նիս ­Մո­րա­լիս, ­Վի­րո­նա­յի ներ­կա­յա­ցու­ցիչ ­Քա­թե­րի­նա Ա­տա­մո­փու­լու եւ Ա­թէն­քի փոխ-քա­ղա­քա­պետ ­Փի­նե­լո­փի ­Քու­մա։ ­Զի­նո­ւո­րա­կան­ներ.- ընդ­հա­նուր պաշտ­պա­նու­թեան գլխա­ւոր շտա­պի ներ­կա­յա­ցու­ցիչ ­Վե­լի­սա­րիոս ­Փա­փաս, ոս­տի­կա­նու­թեան ներ­կա­յա­ցո­ւիչ ­Լա­լու­սիս, ծո­վա­յին ու­ժե­րու ներ­կա­յա­ցու­ցիչ ­Խա­րա­լամ­պոս ­Փա­փա­տո­փու­լոս, պաշտ­պա­նու­թեան նա­խա­րա­րու­թեան եւ բա­նա­կի ընդ­հա­նուր հրա­մա­նա­տա­րու­թեան կող­մէ՝ փոխ-զօ­րա­վար ­Թո­մա­յի­տիս, օ­դա­յին ու­ժե­րու կող­մէ՝ ­Ֆուս­թաե­րա­քիս։

Յու­նաս­տա­նի Ար­քե­պիս­կո­պո­սի ներ­կա­յա­ցու­ցիչ ­Տի­միթ­րիոս, Ա­թէն­քի ռաբ­բու­նա­պե­տը, պոն­տա­կան, ա­սո­րա­կան եւ փոքր-ա­սիա­կան մար­մին­նե­րու ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­ներ։

Հան­դի­սու­թեան ա­ւար­տին, ներ­կա­նե­րու խուռ­նե­րամ թա­փօ­րը ուղ­ղո­ւե­ցաւ դէ­պի ­Սին­տաղ­մա­յի Ան­ծա­նօթ ­Զի­նո­ւո­րի դամ­բա­րա­նը, ուր յա­նուն ­Յու­նաս­տա­նի հա­յու­թեան եւ ­Մեծ Ե­ղեռ­նէն վե­րապ­րող մեր ժո­ղո­վուր­դին կա­տա­րո­ւե­ցաւ դափ­նեպ­սա­կի զե­տե­ղում՝ ըն­կեր Հ­րանդ ­Մի­քա­յէ­լեա­նի ձե­ռամբ։

Նաեւ դափ­նեպ­սակ­ներ զե­տե­ղե­ցին ­Յու­նա­կան կա­ռա­վա­րու­թեան, ­Յու­նաս­տա­նի ­Խորհր­դա­րա­նի, Ատ­տի­կէի ­Մարզ­պե­տա­րա­նի, Ա­թէն­քի ­Քա­ղա­քա­պե­տու­թեան ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­նե­րը, ինչ­պէս նաեւ Հ.Հ. ­Յու­նաս­տա­նի դես­պա­նը, ­Պոն­տոս­ցի­նե­րու, Ա­թէն­քի Հ­րէա­կան գա­ղու­թի եւ Ա­սո­րի­նե­րու ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­նե­րը։