կարևոր
0 դիտում, 10 տարի առաջ - 2014-04-07 16:17
Հասարակություն

Ներքաղաքային ուղևորափոխադրումների վարձի ձևավորման հանձնաժողովը չի իմացել քաղաքապետարանի ուսումնասիրության մասին

Ներքաղաքային ուղևորափոխադրումների վարձի ձևավորման հանձնաժողովը չի իմացել  քաղաքապետարանի ուսումնասիրության մասին

«Ես այդ ուսումնասիրությունը, որ մեզ ներկայացվեց, անվանել եմ «պարտիզանություն», ու ճիշտ եմ արել»,- Yerkir.am-ին այսօր ասաց «Հայաստանի սպառողների ասոցիացիա» ՀԿ-ի նախագահ Արմեն Պողոսյանն' անդրադառնալով ապրիլի 4-ին Երևանի քաղաքապետարանի կողմից ներկայացված' ներքաղաքային ուղևորափոխադրումների վարձի ձևավորման նպատակով դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում միջազգային խորհրդատուի կողմից կատարված' Երևան քաղաքի վերգետնյա տրանսպորտային միջոցների ուղևորահոսքի ուսումնասիրությանը:

 

Այդ ուսումնասիրության համաձայն` մեկ տարվա միջինացված կտրվածքով, մայրաքաղաքի վերգետնյա տրանսպորտային միջոցների ուղևորահոսքը կազմում է 167 միլիոն 957 հազար 518 քաղաքացի: Հիմք ընդունելով, համադրելով ուղևորահոսքի և Երևանի քաղաքապետարանի կողմից ներկայացված ծախսերի նախնական քննարկված ամփոփ հաշվարկը' ձևավորվել են ներքաղաքային ուղևորափոխադրումների համար որոշակի սակագներ: Համաձայն կատարված հաշվարկի՝ գազով աշխատող միկրոավտոբուսների պարագայում այն կազմել է 207.2, նույն վառելիքով աշխատող ավտոբուսների՝ 196.2 և դիզելային վառելիքով աշխատող ավտոբուսների համար՝ 252.3 ՀՀ դրամ:

 

«Հուլիս ամսից մինչև ապրիլի 4-ը հանձնաժողովն աշխատել է, բայց ես և հանձնաժողովի մյուս անդամներն այդ տվյալների մասին իմանում ենք ապրիլի 4-ին: Եթե մենք այդ հաշվարկների մասին իմանում ենք ամսի 4-ին, դա նորմալ չէ, սեփական ժողովրդի հետ այդպես չեն վարվում»,- ընդգծեց Արմեն Պողոսյանն ու հավելեց, որ իրենք պետք է տեղյակ լինեին, թե որ կազմակերպությունն է հաշվարկներ կատարում, որ արժանիքների համար է այդ կազմակերպությունն ընտրվել, որ մեթոդիկայով են աշխատում և այլն:

 

Թե ինչո՞ւ են թաքուն հաշվարկներ իրականացրել, Արմեն Պողոսյանը նշեց, որ քաղաքապետարանի ու ավագանու աշխատանքի ոճն է, որից ազգաբնակչությունը, բացի արհամարհական արտահայտություններից ու վերաբերմունքից, ոչ մի այլ բան չի տեսել: Ուստի, ըստ նրա, «պետք է այդ ավագանուն անվստահություն հայտնել և ուղարկել տուն»:

 

Ով այդ հետազոտությունը պատվիրել ու վճարել է, նշեց ՀԿ-ի նախագահը, նաև հստակ պարամետրեր է տվել' արդյունքների համար: Այդ զեկույցում քաղաքացիներին հետաքրքրող հիմնական պատասխանը չի երևում' որքա՞ն ուղևոր է փոխադրում մեկ միկրոավտոբուսը մեկ օրում: Որովհետև, պարզաբանեց Պողոսյանը, ուղեվարձերի սակագները գոյանում են' ծախսերը բաժանելով ուղևորների թվին, ու այստեղ այլ մաթեմատիկա հնարելու կարիք չկա:

 

«Եթե այդ զեկույցի մեջ ոչ մի տեղ ուղևորների թիվը չի նշվում, էլ ինչների՞ս է պետք այդ հետազոտությունը: Հետո' մի թիվ էլ  հրապարակեցին' 613 հազար մարդ է երթևեկում: Ես հազարավոր անգամ հայտարարել եմ, որ Երևանում երթևեկում է 600 հազարից ավելի ուղևոր, ու Իտալիայից կամ ինչ-որ երկրից կազմակերպություն հրավիրել պետք չէր` այս թիվը ստանալու համար, մեզ այն հայտնի էր: Երեկ էլ մեզ ասում են' 613 հազար, ի՞նչը փոխվեց: Կամ` ասում են, թե քանի վարորդ է առանց սափրվելու մեքենա վարում: Դա արհամարհանք է, նշանակում է, որ ովքեր պատվիրել են, իրենց գործը չեն հասկանում»,- ասաց Արմեն Պողոսյանը:

 

Հետազոտության տվյալների հավաստիության վրա Արմեն Պողոսյանը չի կասկածում, այլ կասկածում է մեթոդիկայի վրա, համարում է, որ ճիշտ մեթոդիկա ընտրված չի եղել: Արդյունքն էլ այն է, որ սակագինը 200 դրամի շրջանակներում ստացվեց:

 

Yerkir.am-ի հարցին' իսկ իր ղեկավարած ՀԿ-ն հաշվարկներ արե՞լ է, կամ, իրենց կարծիքով, ինչքա՞ն պետք է կազմեր սակագինը, Արմեն Պողոսյանը պատասխանեց, որ այդպիսի հետազոտություն անելը ՀԿ-ի ուժերից վեր է, բայց այլ կազմակերպություններ կան, որ հաշվարկել ու ստացել են 86 դրամ: «Ես իմ հաշվարկը չունեմ, դա իմ պարտականություն չէ, դա մեր ուժերից վեր է: Մեր գործն առաջարկելն է, խնդիրը բարձրացնելն է և լուծման ուղիները նշելը»,- ասաց նա: