Փոխարժեքներ
25 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.76 |
EUR | ⚊ | € 406.4 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.79 |
GBP | ⚊ | £ 488.37 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.31 |
Տրանսպորտի վարձավճարը վաղուց բարձրացած կլիներ, եթե չլինեին վերջին ներքաղաքական զարգացումները, քանի որ դա անմիջականորեն կապված է երկրում տեղի ունեցող քաղաքական գործընթացների հետ: Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ հայտարարեց տնտեսագետ, փորձագետ Դավիթ Գևորգյանը: «Հիմա փորձում են օգտվել քաղաքական իրավիճակից և «անցկացնել» այդ հարցը»,- ասաց նա:
Ըստ Գեւորգյանի` կարիք չկա մեծ գումարներ ծախսել և Եվրոպայից փորձագետներ հրավիրել, ովքեր մեզ կսովորեցնեն, թե ինչպիսին պետք է լինի մեր տրանսպորտը: Նշենք, որ, միջազգային փորձագետների հաշվարկներով, երևանյան տրանսպորտի ուղեվարձը հասնում է 200-250 դրամի:
«Ի՞նչն է փոխվել մեր տրանսպորտում: 200 դրամ պետք է վճարենք, որ վարորդները չհայհոյե՞ն»,- նշեց փորձագետը և հավելեց, որ իրենց հաշվարկներով` ուղևորափոխադրման ինքնարժեքը 70 դրամ է: Այսինքն` հնարավոր է 30 դրամով տրանսպորտի որակը բարձրացնել: Ըստ նրա` թանկացումը պայմանավորված է մեր իշխանությունների` բյուջեն լցնելու քաղաքականությամբ: «Երբ որ այս դաշտը ստվերից դուրս գա, շատ մականունավոր գծատերեր կհայտնվեն փաստի առաջ»,- ասաց նա:
Իրավապաշտպան ակտիվիստ Անի Կաղինյանը ևս կարծում է, որ տրանսպորտի ուղեվարձի թանկացումը կապված է քաղաքական գործընթացների հետ: Անդրադառնալով տրանսպորտի ուղեվարձի վերանայման համար ստեղծված հանձնաժողովին` ակտիվիստը նշեց, որ այնտեղ հասարակական սեկտորի ներկայացուցիչներից ոչ ոք ընդգրկված չէ: «Այդ հանձնաժողովը ստեղծված է քաղաքապետարանի շահերը պաշտպանելու համար»,- ասաց նա: