Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
«ՀայաստանիՀանրապետությանկրթությանմինչև 2030 թվականըզարգացմանպետականծրագրի» նախագծիհերթական հանրայինքննարկումն այսօր ընթացել է կրթությանոլորտումգործողհասարակական կազմակերպությունների, հիմնադրամներիևնախաձեռնությունների, ինչպեսնաևկրթությանփորձագետներիհետ: ՔննարկումըվարելէՀՀԿԳնախարարիտեղակալԴավիթՍահակյանը:
Նա նշել է, ործրագրիժամկետը՝մինչև 2030 թվականը, պայմանավորվածէմիշարքգործընթացներով, որոնցպետքէհամահունչգնալ. դրանք են՝Կայունզարգացմաննպատակներըևկրթությանզարգացմանմիջազգայինչափանիշները: ԸստԴավիթ Սահակյանի` Կրթությանզարգացմանպետականծրագրի նախագծում հիմնականումնախանշվելենայնանելիքները, որպետություննիրառջևդրելէ: «Կրթության զարգացումը պլանավորվումէառնվազն 10 տարով, իսկավելիկարճգործողությունները`ուղղակիմիջոցառումներիծրագրեր են: Հուսով եմ, որ քննարկումներիարդյունքումկունենանքառաջարկություններևդիտողություններ, որոնք անշուշտհաշվիկառնվեն:
Սաքննարկումներիգործընթացէ, որնօգնումէ, որպեսզիփաստաթուղթնառավել ամբողջական տեսք ունենա»,-նշել է Դավիթ Սահակյանը: Անդրադառնալով կրթության ֆինանսավորման խնդրին` նախարարի տեղակալը մասնավորապես, նշել է. «Կրթություննայնոլորտնէ, որտեղֆինանսներիվերինսահմանափակումդնելնանհնարէ: Որքանգումարլինի, այնքանծրագրեր է հնարավորիրագործել: 2019թ. պետություննանցնումէծրագրայինֆինանսավորման, այսինքն՝բյուջենկազմելիսայսուհետկներկայացվեննաևզուգահեռայլծրագրեր:
Կրթությանզարգացմանպետականծրագրում ցանկանում ենք ամրագրել միսահման, որից ներքևֆինանսներինվազումչիկարողլինել: Մասնավորապես, որ ՀայաստանումկրթությանոլորտիհատկացումներըերբևէՀՆԱ-ի 2 տոկոսիսահմանագծիցչիջնեն»,-նշել է Դավիթ Սահակյանը` ընդգծելով, որ ծրագրումառաջնահերթությունտրվել է կրթությանորակին, մատչելիությաննուարդյունավետությանը:
ՀՀԿԳՆզարգացմանծրագրերիևմոնիթորինգիվարչությանպետՌոբերտՍտեփանյանըներկաներինէներկայացրելկրթությանզարգացմանտեսլականը, ռազմավարականմոտեցումները, պետականքաղաքականությանսկզբունքները, մինչև 2030 թ. զարգացմանթիրախները, գերակայություններըևգործողություններիշրջանակը, ինչպեսնաևծրագրիիրականացումը, մոնիթորինգը, գնահատումը ևճանապարհայինքարտեզը:
Զեկույցին հաջորդել են քննարկման մասնակիցների ելույթները և առաջարկությունները: Վերջիններս ողջունել են նախարարության նախաձեռնությունը` հանրային լայն քննարկումների շարք կազմակերպելու համար: Կրթության փորձագետԱնահիտԲախշյաննիր մտահոգություններնէ հայտնել ծրագրի նախագծում ներառականկրթության, կրթությանֆինանսավորմանևայլհարցերիվերաբերյալ: Նրա խոսքով՝ծրագրումբացէթողնվածքննադատականմտածողությանձևավորումը:Իպատասխան` Դավիթ Սահակյանը նշել է, որ քննադատականմտածողությանհարցն ավելի շրջանավարտի նկարագրին և կրթակարգին վերաբերող խնդիր է, սակայն ծրագրումանպայմանկընդգրկվի, քանիորայն, անշուշտ, շատկարևորէ:
«Հայաստանիպատանեկաննվաճումներ»կազմակերպությանտնօրենԱրմինեՀովհաննիսյանն իր հերթիննկատել է, որկրթությունըպետքէկարողանաշատհարցերլուծել, սակայնծրագրում որոշակի բացթողումներ կանվերլուծականհմտությունների, կիրառելիությանև այլընտրանքայինլուծումներգտնելու, ստեղծագործլինելուվերաբերյալ:
ԿրթությանփորձագետՍերոբԽաչատրյանիկարծիքով՝ ծրագիրըբանաձևայինէ: «Կարծումեմ՝ 13 տարինշատէ.լավկլիներ, որ 5 տարվածրագիրլիներ, որովհետևհիմաայնքանարագենփոփոխություններտեղիունենում, որ 5 տարիհետոկրկինփոփոխություններիկարիքէլինելու»,-նշել է Սերոբ Խաչատրյանը` ընդգծելով, որ փաստաթղթում անհրաժեշտ է ամրագրել՝ինչիրավիճակէՀայաստանում, ինչխնդիրներունենք, ինչենքուզումունենալևինչպետքէանենք`այդճանապարհն անցնելուհամար, ինչպես նաև սահմանել` ինչչիկարելիանել:
Կրթությանփորձագետ Սամվել Կարաբեկյանն իր մտահոգություններն է հայտնել բուհերի ակադեմիական ազատության, մանկավարժական աշխատանքի վերաբերյալ:
FAST հիմնադրամի ներկայացուցիչ Ստեփան Մարգարյանն անդրադարձել է նախադպրոցական հաստատությունների և գիտության ֆինանսավորման խնդիրներին, իսկ Թրանփարենսի ինթերնեշնլ կազմակերպության ներկայացուցիչ Տաթևիկ Բարսեղյանը` կրթության ֆինանսավորման և ուսումնական հաստատությունների ապաքաղաքականացման հարցերին:
Հանրային քաղաքականության ինստիտուտի տնօրեն Արևիկ Անափիոսյանը կարևորել է փաստաթղթում մանկավարժական կրթության բարեփոխումների խնդիրը, ինչպես նաև անդրադարձել կրթության որակի հարցերին:
Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստան կազմակերպության փոխտնօրեն
Դավիթ Ամիրյանն անդրադարձել է կրթության մատչելիության և հասանելիության, փաստաթղթում խնդիրների արձանագրման խնդիրներին և առաջարկել հիմք ընդունել նաև վերջին շրջանում ոլորտում իրականացված հետազոտություններն ու կատարված առաջարկությունները:
Հանդիպման մասնակցիներն անդրադարձել են նաև կրթություն ողջ կյանքի ընթացքում, գնահատման և չափելի արդյունքների ակնկալման, վիճակագրական տվյալների, միջգերատեսչական համագործակցության, ԿԳՆ-ի ներքո հետազոտական կառույցի առկայության և այլ հարցերի:
Հանդիպման ավարտին ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը շնորհակալություն է հայտնել բոլոր մասնակիցներին` հնչեցված կարծիքների և առաջարկությունների համար: Նրա խոսքով` հանրային հատվածի հետ քննարկմանը բարձրացված հարցերի շրջանակը լայն է և համապարփակ` միաժամանակ առաջարկելով դրանք ներկայացնել գրավոր տեսքով: Դավիթ Սահակյանը հավաստիացրել է, որ բոլոր առաջարկությունները կդառնան քննարկման նյութ աշխատանքային խմբի համար: