Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
ԱՄՆ-ի եւ ԵՄ-ի հետ Ռուսաստանի հարաբերությունների սրումը նոր փուլ է մտնում, գրում է թուրքական Milliyet-ը:
Նախ Մոսկվան սեւ ցուցակ մտցրեց ԱՄՆ-ից ու Եվրոպայից ներկրվող պարենային ապրանքերը, իսկ հիմա հերթը «մաքրող-լվացող» միջոցներինն է:
«Ռոսպոտրեբնադզոր»-ը հայտարարեց, որ արտասահմանյան հայտնի Procter&Gamble, Colgate-Palmolive եւ Henkel ընկերությունների արտադրանքը չի համապատասխանում տոքսիկ անվտանգության չափանիշներին եւ պահանջեց հանել դրանք վաճառքից: Ռուսական խանութներից կանհետանան Persil, Vernel, Metro Cash&Carry, Auchan ապրանքատեսակները:
Փորձագետների հաշվարկով, ՌԴ-ում լվացող-մաքրող միջոցների շուկայում 75 տոկոսը զբաղեցնում են արտասահամյան ընկերությունները:
Թուրքական պարբերականի դիտարկմամբ, ուշագրավ է, որ որոշ խոշոր ընկերություններ, որոնց դեմ Ռուսաստանը քայլեր է ձեռնարկում, իրենց արտադրությունն ունեն Թուրքիայում: Նմանօրինակ ապրանքատեսակներից են Colgate-Palmolive օճառները, որ Ռուսաստան են ներկրվում Թուրքիայից:
Ստամբուլի արտահանողների միության ղեկավարի կարծիքով ռուսական պատժամիջոցները , որոնք «ավելի շատ քաղաքական, քան տնտեսական պատժամիջոցներ են», մեծապես կվնասեն Թուրքիայի արտահանման ծավալներին: Խոսքը հատկապես թուրքական այն ընկերությունների մասին է, որոնք արտադրում են միջազգային բրենդերի ապրանքներ: