Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Երեւանի մետրոպոլիտենում տեղադրված այս փոքրիկ ցուցանակները, որոնք գովազդում են «Beeline» ընկերությունը, փոխարինում են մետրոյից օգտվելու անվտանգության կանոնների ցուցանակներին. մետրոյից օգտվողների թիվը մեծ է, բջջայինն էլ հասանելի է նաեւ գետնի տակ, ուրեմն կարելի է նաեւ ստորգետնյա քարոզչությամբ զբաղվե: Բայց ինչո՞ւ ուղեւորների անվտանգության տեղեկացման հաշվին: Մետրոպոլիտենը, փաստորեն, բիզնես շահը բարձր է դասել ուղեւորների անվտանգությունից: Այդ դեպքում, գոնե պետք է, որ մշտապես մի քանի հոգի կանգնեն ուղեւորների կողքին եւ բացատրեն, թե ինչպես հենվել, որտեղ դնել ձեռքի ծանրոցը, երեխային գրկա՞ծ բարձրանալ, թե՞, ասենք, բազրեփոկին դրած: Պատկերացնո՞ւմ եք` մի օր որեւէ պայթյունավտանգ կամ «վտանգավոր» իրի օգտագործման հանձնարարականի փոխարեն գովազդային բուկլետ տան:
Սա միակ բիզնես շահը չէ, որ հետապնդել է մետրոպոլիտենը: Տարածքը, պարզվում է, վարձակալության է տրվել ինչ-որ տաղավարների: Մետրոպոլիտենի «Երիտասարդական» կայարանում արդեն պատրաստում են տաղավարներ՝ շարժասանդուղքներին չափազանց մոտ, ու ենթադրվում է, որ ուղեւորների անցուդարձի համար նախատեսված` բավականին նեղ միջանցքի ողջ երկայնքով շարունակվելու են այդ տաղավարները:
Երբ Խանջյան-Վարդանանց փողոցների` առանց այն էլ նեղ գետնանցումներում հայտնվեցին կրպակներ, ինչ-որ չափով ընդունելի էր, որովհետեւ այդ զույգ գետնանցումներում մշտապես մութ էր ու վտանգավոր, իսկ այժմ հսկվում են: Բայց մետրոյում հո վտանգ չկար: Փաստորեն, մի կողմից անցումներն ազատում են վաճառակետերից, մյուս կողմից` առանց այն էլ ծանրաբեռնված անցումները զոհաբերում բիզնես շահերին: