Փոխարժեքներ
24 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.76 |
EUR | ⚊ | € 406.4 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.79 |
GBP | ⚊ | £ 488.37 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.31 |
Մենք խնդիրներ ենք տեսնում ընդհանրապես կրթության, գիտության, սպորտի, մշակույթի նախարարության վարած քաղաքականության մեջ և հատկապես այս օրենքի նախագծում՝ ըստ Yerkir.am-ի հայտարարեց ՀՅԴ Հայաստանի երիտասարդական միության Կենտրոնական վարչության անդամ Քրիստինե Վարդանյանը Ազգային ժողովում՝ «Բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտի օրենսդրական բարեփոխումներն ու հիմնախնդիրները» թեմայով լսումների ժամանակ:
Քննարկմանը մասնակցում են օրենսդիրներ, կրթության ոլորտի մասնագետներ, ինչպես նաև թեմայով շահագրգիռ այլ քաղաքացիներ։
«Օրենքի նախագծի քննարկումը նախքան մանրամասների մեջ խորանալն անհրաժեշտ է դիտարկել Հայաստանի Հանրապետության, Արցախի Հանրապետության, ընդհարապես աշխարհասփյուռ հայության առջև ծառացած մարտահրավերների համատեքստում. թե դրանցից որոնց է միտված այս օրենքի նախագիծը լուծելու և ինչ ճանապարհներով է լուծելու: Այս համատեքստում է, որ օրենքի նախագծի մի շարք դրույթներ խնդրահարույց են դառնում», - հայտարարեց Վարդանյանը:
Անդրադառնալով բուն օրենքի նախագծին՝ Վարդանյանը նշեց. « Ողջունելի է, և գուցե վաղուց էր պետք միավորել «Բարձրագույն կրթության մասին» օրենքի նախագիծը և «Գիտության մասին» օրենքը, սակայն միավորումը կատարվել է այս օրենքի նախագծում գիտության բլոկի հաշվին, որովհետև շատ լավ մշակված է կրթության բլոկը, բայց գիտության բլոկին հատկացված է շատ քիչ դեր՝ մի քանի նախադասություն, և այս առումով խնդրահարույց է»:
Օրենքի կոնկրետ որ մասն է խնդրահարույց՝ նա բացատրեց. «Մեր կարծիքով, ԳԱԱ-ն պետք է պահպանի իր դերը՝ որպես գիտության բնագավառում հիմնարար հետազոտություններ իրականացնող ու կառավարությանը խորհրդատվություն տրամադրող մարմին: Իհարկե, պետք է որակական նոր մակարդակի բարձրանա կրթության և գիտության համագործակցությունը, բայց դա չպետք է արվի ԳԱԱ-ի հաշվին, և եթե մենք լուծումներ ենք փնտրում այս համատեքստում, կարող ենք առաջարկել, որ ներդրվեն համապատասպան մեխանիզմներ, որպեսզի ուսանողները գիտահետազոտական ինստիտուտներում իրենց ծրագրերի մի մասն անցկացնեն ու տվյալ ինստիտուտից ստանան կրեդիտների կոնկրետ քանակ»:
ՀՅԴ անդամը տեսակետ հայտնեց, որ օրենքի նախագծում արհեստական հակադրության մեջ դրվեցին բուհերի ինքնավարությունը և հայագիտական բլոկի առարկաների դասավանդումը. «Սա կեղծ օրակարգ էր, մինչեռ բուհերի ինքնավարությանը սպառնում են այլ հոդվածներ, այդ թվում նաև այն հոդվածը, թե քանի մարդ պետք է լինի բուհի կառավարման խորհրդում»:
Մանրամասն՝ տեսանյութում․