| 
                         
                            Փոխարժեքներ
                                                        04 11 2025
                         
                     | 
                ||
|---|---|---|
| USD | ⚊ | $ 382.55 | 
| EUR | ⚊ | € 440.12 | 
| RUB | ⚊ | ₽ 4.738 | 
| GBP | ⚊ | £ 500.15 | 
| GEL | ⚊ | ₾ 141.19 | 
                
            Այսօր ԱԺ-ում լսումներ են կազմակերպվել` «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման օրենսդրական և իրավակիրառ հիմնախնդիրները» թեմայով:
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարի տեղակալ Արամ Արսենյանը նշեց, որ ճանապարհային երթևեկության անվտանգության մասին` օրենքով կարգավորվող գործառույթներից շարունակում է ցավոտ համարվել մեքենաների տեխզննման խնդիրը: Փոխնախարարը հիշեցրեց, որ տեխզննման կտրոնը, որպես պարտադիր պայման, ընդունվել է 2006-ին: Այն փակցվում է ավտոմեքենայի հողմապակու ներքևի աջ անկյունում: Սակայն, փոխնախարարի խոսքով, տեխզննման անցկացումը որոշ դեպքերում կրում է ձևական բնույթ:
«Տրանսպորտային միջոցի սեփականատերը շատ հաճախ տեխզննման չի ներկայացնում մեքենան` դառնալով սպառնալիք անվտանգ երթևեկության համար»,- ասաց Արսենյանը:
Խնդիրը կարգավորելու համար առաջարկվում է սահմանել վարչական պատասխանատվություն տրանսպորտային միջոցների սեփականատիրոջ նկատմամբ տրանսպորտային միջոցն առանց տեխզննման շահագործելու համար: Առաջարկվում է նաև բարձրացնել տեխզննության կայանների նկատմամբ վերահսկությունը` սահմանելով վարչական պատասխանատվություն տեխզննում չանցնելու համար: