Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Այսօր ԱԺ պաշտպանության, ազգային անվտանգության և ներքին գործերի մշտական հանձնաժողովում կազմակերպվել էին լսումներ` «Տեխնիկական անվտանգության խնդիրները» թեմայով: Քննարկման առարկա դարձան վերելակների, գազալցակայանների ու կարուսելների տեխնիկական անվտանգության հետ կապված հարցերը:
«Տեխնիկական անվտանգության ազգային կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Աշոտ Պետրոսյանն անդրադարձավ վերելակների տեխնիկական անվտանգության հարցին: Նրա պարզաբանումներից պարզ դարձավ, որ այսօր տեխնիկական անվտանգության ու դրա հետ կապված պատասխանատվության հարցը կանոնակարգված չէ, և որ անհրաժեշտ է ոլորտը կանոնակարգելու համար մշակել ռազմավարություն և օրենք:
«Մենք չենք կարող ամեն վերելակի մոտ մի ոստիկան կանգնեցնել, որ այդ վերելակը չշահագործվի: Անգամ փորձաքննության տեղեկանքը, երբ փակցվում է մուտքում վերելակի մոտ, կարճ ժամանակ անց պոկում են, և վերևի հարկերի բնակիչները տեղյակ չեն լինում, որ այդ վերելակը պիտանի չէ շահագործման համար: Մենք վերելակներ ունենք 1965-ից, որոնք այսօր շահագործվում են: Ճիշտ է, վերելակների շահագործման ժամկետը 25 տարի է, բայց մենք երկարացրեցինք դրանց ժամկետը` հաշվի առնելով, որ 90-ական թվականներին լույս չկար, ու այդ վերելակները չէին գործում: Ընդամենը գումար պետք է հատկացվի, որ վերելակները վերանորոգվեն: Պատահարների դեպքում չի կարելի միանշանակ ասել, թե մեղավորությունը համատիրությանն է, ՊՈԱԿ-ինն է, շահագործող անձինն է, նախարարությանն է կամ քաղաքապետարանինը: Պետք է ռազմավարություն մշակել, որպեսզի կանոնակարգվի ոլորտը ու հստակեցվի` ով որքան պատասխանատվություն պետք է կրի»,- ասաց Աշոտ Պետրոսյանը: