Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Ադրբեջանը և Vitol-ը պայմանավորվել են տարեկան մոտ 1 միլիոն տոննա թուրքմենական նավթ փոխադրել Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարով: Համաձայնագրի իրականացումը կսկսվի այս տարվա հոկտեմբերի սկզբին և տնտեսական վնաս կհասցնի Ռուսաստանին: Այս մասին հայտնում է «Ինտերֆաքս-Ադրբեջան» լրատվական գործակալությունը` կանխատեսելով Նովոռոսիյսկով բեռնափոխադրման կտրուկ անկում:
Ավելի վաղ Թուրքմենստանի նավթը Ռուսաստանի Դաշնության տարածքով՝ Նովոռոսիյսկով էր փոխադրվում Եվրոպա, սակայն այժմ «սև ոսկու» փոխադրման ծավալները կիսով չափ կնվազեն:
Մեկնաբանելով տեղեկատվությունը՝ ուկրաինացի հայտնի փորձագետ Ալեքսանդր Կովալենկոն Facebook սոցիալական ցանցի իր էջում նշում է, որ շուտով կհաջորդի Մոսկվայի արձագանքը, որը միշտ ցավալիորեն է ընկալում ճնշումն ապրանքային շուկայում:
«Թուրքմենստանը 2021 թվականի հոկտեմբերից կսկսի առաքումները Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան նավթամուղով՝ տարեկան 1 մլն տոննա նավթ ծավալով: Իր հերթին, Նովոռոսիյսկի նավահանգիստը կկորցնի թուրքմենական նավթի բեռնման հնարավորության գրեթե կեսը: ՌԴ-ն միշտ ցավալիորեն է ընկալում ճնշումն ապրանքային շուկայում, դրա պատճառով Թուրքմենստանի նման գործողությանն արձագանքը երկար սպասեցնել չի տա»,- նշել է փորձագետը:
Նշենք, որ Թուրքիայում գտնվող ադրբեջանական խոշոր գործարանը երկրորդ ամիսն անընդմեջ չի գնում ռուսական «Ուրալ»-ի ոչ մի բարել:
Լեռնային Ղարաբաղում ռազմական հակամարտությունը սպառնում է լրջորեն ազդել տարածաշրջանի նավթի և գազի շուկայի վրա և հարվածել ռուսական ընկերություններին: Թուրքիան և Ադրբեջանը միայն քաղաքական և ռազմական դաշնակիցներ չեն. վերջին տարիներին երկու երկրների նավթագազային տնտեսությունները հնարավորինս փոխկապակցված են դարձել: