Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Դեռևս մեկ տարի առաջ «Հանուն Հայկական Ապագայի» հասարակական կազմակերպության նախագահ Արմինե Սահակյանը ֆեսյբուքյան գրառումներով անդրադարձել էր «այլընտրանքային» կրթական ծրագրին, որը, ըստ նրա, մշակվել էր ներկայիս պետական պաշտոնյաների (մասնավորապես` պատգամավոր Մարիա Կարապետյանի և միգրացիոն ծառայության ղեկավար Արմեն Ղազարյանի) ու թուրք «պատմաբանների» համատեղ ջանքերով:
Հաշվի առնելով թեմայի արդիականությունը` yerkir.am-ն անդրադառնում է այդ գրառումներին:
Արմինե Սահակյանի գրառման համաձայն` ծրագիրը նախատեսված էր դպրոցականների համար և զուտ քարոզչական նպատակներ էր հետապնդում: «Դա հեշտ է տեսնել «Սևազգեստ կանայք» շարժման օրինակով: Ծրագրում նկարագրվում է, որ գլոբալիզմն ու վերազգայնականությունը (տրանսնացիոնալիզմ) 21-րդ դարում շատ կարևոր նշանակություն ունեն, իսկ տվյալ կազմակերպությունը վերազգային, հակառազմական է, որի նպատակը պետության ռազմականացման դեմ պայքարն է, նաև` հենց պետությունների, չէ՞ որ գլոբալիստների, վերազգայնականների համար պետությունն այն է, ինչ սկզբունքորեն չպիտի լինի: Այդ պատճառով «Սևազգեստ կանայք»-ը աջակցում է նման շարժումներին ամբողջ աշխարհում, այդ թվում` օգնություն է ցուցաբերում տղամարդկանց, որոնք հրաժարվում են պատերազմել: Այլ տղամարդկանց նրանք դիտարկում են բացառապես «բռնություն, այդ թվում` ընտանեկան, հանուն կանանց վերահսկողության» տեսանկյունից»,- գրում է Արմինե Սահակյանը` հավելելով, որ այդ շարժման այսպիսի գունեղ նկարագրությունից հետո այդ ցնդաբանությունն ունկնդրած երեխաներին առաջարկվում է իրենց համայնքում գտնել «Սևազգեստ կանանց» բջիջ ու ուսումնասիրել դրա գործունեությունը: Ի՞նչ է դա, եթե ոչ` հավաքագրում:
Ի դեպ, այդ կազմակերպությունը բավականին ակտիվ գործունեություն է ծավալել Հայաստանում` ադրբեջանա-թուրքասիրության բնագավառում: Անցյալ տարվա օգոստոսի 16-ին, ըստ Սահակյանի, ֆեմինիստական ճամբար էին կազմակերպել` աղջիկների հերթական խմբի ուղեղների լվացման համար:
«Որովհետև, ի տարբերություն հայ կանանց, այդ մարդիկ հիանալի հասկանում են հասարակության մեջ հայ կնոջ ուժն ու նշանակությունը, և հենց այդ պատճառով պետությունը մտադիր են քայքայել կանանց ձեռքերով` դիտավորյալ ներշնչելով «զոհի բարդույթ» և ստեղծելով հակասություն կանանց ու տղամարդկանց միջև: Նրանք հիանալի հասկանում են, որ հենց կանայք են դաստիարակում «միլիտարիստներին, որոնք պատրաստ են զոհվել հանուն երկրի, որի դեմ այդ ֆեմինիստական կազմակերպությունը պայքարում է այստեղ»,- գրում է Արմինե Սահակյանը` հավելելով` ամենևին տարօրինակ չէ, որ այդ «կրթական» ծրագիրը կոչվում է «Այլընտրանքային պատմական կրթություն», որում, ի դեպ, Ցեղասպանության մասին խոսք չկա:
Ըստ նրա` կրթությունը բոլոր հիմնադրամների ու ֆեմինիստական կազմակերպությունների փափագի օբյեկտն է, որովհետև կրթությունն է պետության ապագան: Տվյալ դեպքում այն կլինի հայկակա՞ն, թե՞ թուրքական, կախված է այն բանից, թե որքան է նրանց հաջողվել սողոսկել կրթական համակարգ:
«Ի՞նչն է խանգարում այդ կազմակերպություններին` այստեղ տարածել թշնամասիրություն ու առաջ տանել պատվիրատու երկրների պետական շահերը: Արցախի հարցում` տարբեր քաղաքներում կոտորածները, էթնիկ զտումներն ու վայրագությունները, որոնց վկաները դեռ կան, հայ ժողովրդի Հաղթանակը և ազատագրումը և Հաղթանակի ողջ հրամանատարները… Թուրքիայի հարցում` Ցեղասպանության ժխտման քաղաքականությունը, Ցեղասպանությունն ու թուրքական իշխանությունների կողմից այն կրկնելու անթաքույց ցանկությունը: Այդ պատճառով աճող սերնդի հետ այդ հարցերում հնարավոր խնդիրները հարթեցնելու նպատակով հարկավոր է նրանց պատմել «այլընտրանքային պատմություն», որում Ցեղասպանություն պարզապես «չի եղել: Եղել է կոտորած ու տեղահանում Համիդի ժամանակ, իսկ ահա 1915-1923 թվականներին գրանտակերների ու այդ ծրագիրը կազմող պաշտոնայների համար եղել է «Թուրքիայի պայքար անկախության համար և բնակչության փոփոխություն 1923-ին»: Ընդ որում` այդ «կրթական» ամբողջ ծրագրում փորձ է արվում ամեն ինչ հարմարեցնել թեզին, թե «թուրքերը շատ էին սիրում հայերին ու հույս էին կապում նրանց հետ, սակայն թափ առած էթնիկ ազգայնականության պատճառով լավ չստացվեց», և նշանակում է` ազգայնականությունը խնդիրներ է առաջացնում, երեխանե՛ր… Ռազմականացումն է խնդիրներ ծնում, այլ ոչ թե արյունարբու հարևանը, որն, այդ աղմուկից օգտվելով, ոչ միայն սպանում է ձեզ, այլ նաև թալանում, տներ, հողեր ու ձեր երեխաների կյանքն է խլում ամենաայլանդակ ձևերով…»,- գրում է Արմինե Սահակյանը` հավելելով, թե պարզվում է, Օսմանյան Թուրքիան մի շարք լիբերալ բարեփոխւմներ էր իրականացրել կանանց համար, այդ թվում` հայ. նրանք ունեին իրեն շարժումը, կրթված էին, բարեգործությամբ էին զբաղվում, մի խոսքով` լավ էին ապրում, եթե չլիներ այդ ազգայնականությունը:
Արմինե Սահակյանը նշում է, որ Մեծ Բրիտանիան և ԵՄ-ն, փրկելով ադրբեջանա- թուրքական գազատարներում ներդրված իրենց գումարները և սկսելով Հայաստանի ու Թուրքիայի միջև «տնտեսական հարաբերությունների» նոր ծրագիրը, միաժամանակ թուրք գործարարներին (արդյո՞ք` գործարարներին) փոխանցելով տվյալներ տնտեսական դրության, բիզնես միջավայրի ու ներդրումային ոլորտի վերաբերյալ, իրականում պայքարելով Ռուսաստանի դեմ, փորձում են Հայաստանում կոտրել ցանկացած դիմադրություն նոր ցեղասպանության նկատմամբ:
Նա անդրադառնում է նաև ԼԳԲՏ քարոզչությանը և հարց տալիս` ինչո՞ւ է այդ թեման տրվում մեր երեխաների քննարկմանը:
«Իսկ դա պետք է հարցնել այդ «գլուխգործոցի» հայ հեղինակներին` «Երիտասարդ պատմաբանների ասոցիացիա» ոչ առևտրային կազմակերպությունից, որոնք իրենց կազմակերպության նկարագրության մեջ նշում են, թե կոչված են «զարգացնել հայրենասիրությունը, ազգային միասնականությունը»: Հարկավոր է այդ մարդկանց հարցնել` իսկ ինչպե՞ս եղավ, որ դպրոցականների «կրթական» ծրագրում Ցեղասպանության մասին խոսք չկա (բայց Թուրքիայի անկախության ինչ-որ պատերազմ է ի հայտ գալիս 1915-1923 թթ.), իսկ ֆեմինիզմի, ԼԳԲՏ-ի, թշնամասիրության մասին կա»,- գրում է Արմինե Սահակյանը` ընդգծելով, որ դա արդեն ազգային անվտանգության սպառնալիք է, եթե նման մարդիկ զբաղվում են մեր երկրի պատմությամբ, թեև թուրք հեղինակների ու թուրքամետ քաղաքական գործիչների ու հովանավորների թիվն այլ բան չէր էլ խոստանում: Իսկ պատմության նրանց մեկնաբանությունն ընդունելը, ըստ նրա, նշանակում է հրաժարվել հիշողությունից, դավաճանել նախնիներին, մոռանալ ճշմարտությունը, հետևաբար` դառնալ անասուն, իսկ ի՞նչ են անում անասունի հետ, տանում են սպանդանոց...