Փոխարժեքներ
25 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.76 |
EUR | ⚊ | € 406.4 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.79 |
GBP | ⚊ | £ 488.37 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.31 |
Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի կառուցման վերջնաժամկետն անհայտ է, քանի որ չկա ֆինանսավորում. այսօր Թալինում հայտարարեց տրանսպորտի, կապի և տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը: Նա լրագրողներին հայտնեց նաև, որ Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրում տեղ գտած հնարավոր չարաշահումների և հափշտակումների բացահայտմամբ այս պահին զբաղվում են իրավապահները:
Հիշեցնենք, որ այս ճանապարհի շինարարությունը մեկնարկել է 2012-ին՝ տրանսպորտի և կապի` այն ժամանակվա նախարար Գագիկ Բեգլարյանի օրոք:
Դեռ տարեսկզբին ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակը «Հյուսիս-հարավ» ծրագրին նվիրված 4000 էջանոց փաստաթղթային ուսումնասիրություն էր կատարել և հայտնել մի շարք մտահոգություններ:
Թեմայի շուրջ «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի պատասխանատու, տնտեսագետ Սուրեն Պարսյանը ներկայացնում է ուսումնասիրության արդյունքում ի հայտ եկած գլխավոր մտահոգությունները: «Մեր ուսումնասիրության արդյունքում բացահայտվեցին մի շարք հիմնախնդիրներ, որոնք կարելի է դասակարգել չորս խմբի՝ ֆինանսական, կազմակերպական, որակական և ժամկետային: Նախահաշվային, սկզբնական պլանների համաձայն՝ այս ծրագրի իրագործման համար պետք է ծախսվեր 950 մլն դոլար, այն դեպքում, երբ 2017թ. դեկտեմբերին այն ժամանակվա նախարար Վահան Մարտիրոսյանը հայտարարեց, որ ծրագիրն ավարտին հասցնելու համար անհրաժեշտ է 2 մլրդ գումար, ինչը կասկածի տակ է դնում այս ծրագրի տնտեսական նպատակահարմարությունը և արդյունավետությունը»,- աում է Պարսյանը:
Մանրամասն՝ տեսանյութում: