կարևոր
0 դիտում, 7 տարի առաջ - 2017-06-06 12:02
Հասարակություն

Օպտիմալացման հետևանքով կրճատումների թիվը չի կարող մի քանի հարյուր մարդուց ավելի լինել. ԿԳ նախարար

Օպտիմալացման հետևանքով կրճատումների թիվը չի կարող մի քանի հարյուր մարդուց ավելի լինել. ԿԳ նախարար

Դպրոցների օպտիմալացման ժամանակ կրճատումների թիվը չի կարող մի քանի հարյուր մարդուց ավելի լինել` ամբողջ հանրապետությունում: Այս մասին լրագրողների հետ զրույցում ասաց ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը:

Նա հավաստիացրեց, որ կրճատումների հետ կապված մեծ թվերը, որ շրջանառվում են` հաճախ 3000  ուսուցչի մասին է խոսք գնում, չեն համապատասխանում իրականությանը: «Մենք քաղաքային դպրոցների հիմնախնդիր ունենք` 30 տոկոս գերբեռնված և նույնքան էլ թերբեռնված դպրոցներ: Մեր ամբողջ կրթական քաղաքականությունը պետք է հանգի  նրան, որ դպրոցը սկսի աշխատել մինչև ժամը 3-4-ը: Այսինքն` եթե մենք սկսենք մտածել` ինչպես անել, որ երկրորդ հերթը բեռնաթափելիս վերաբեռնավորենք մյուս դպրոցները, չեմ կարծում, որ ուսուցիչների` մեծ թվով կրճատումներ կլինեն: Տեսեք` խոսքը գնում է ավելի հավասարաչափ բաշխելու և դպրոցների զարգացման ավելի համալիր ծրագիր ունենալու մասին»,- ասաց Մկրտչյանը:

Նա նշեց նաև, որ եթե լինեն փակվող դպրոցներ, օրինակ` եթե Երևան քաղաքում կա դպրոց, որը 40 աշակերտ ունի, իսկ մի քանի հարյուր մետրի վրա մեկ այլ դպրոց է գործում, ապա երբ դպրոցներից մեկը փակվի, կփորձեն յուրաքանչյուր ուսուցչի խնդիրը կարգավորել: «Եթե չենք կարողանա նրանց աշխատանքով ապահովել, պետք է փոխհատուցում տրամադրենք: Եթե փակվող դպրոցներ լինեն, սա կարևոր պայմաններից մեկը կլինի»,- նշեց նախարարը:

Ըստ նրա` օպտիմալացման ժամանակ առաջինը փոքրաթիվ աշակերտներ ունեցող դպրոցների խնդիրը պետք է լուծեն, բայց, միաժամանակ, պետք է հաշվի առնեն նաև տարածքային առանձնահատկությունները` կարողանալով երեխայի կրթությունն ապահովել հենց իր բնակավայրում:

ԿԳ նախարարը տեղեկացրեց նաև, որ այժմ մշակում են ՀՀ-ի դպրոցական համակարգի զարգացման համալիր ծրագիրը, ըստ որի` հիմնական դպրոցները պետք է ծանրաբեռնված լինեն ամենաքիչը 300 աշակերտով: Սա, Մկրտչյանի համոզմամբ, այն մինիմալ թիվն է, որի դեպքում դպրոցը կարող է լիարժեք աշխատել: «Դրան հասնելու ինչ ճանապարհ ունենք. յուրաքանչյուր դպրոց պետք է հասկանա` ինչպես պետք է ինքն իր հզորություններն ուժեղացնի, որ տարիների ընթացքում ինքն իրեն հասնի դրան: Այն դպրոցները, որոնք գերբեռնված են, նույնպես որակի անկում ունեն, սակայն այստեղ էլ առկա է հետևյալ փաստը` դպրոցն անուն ունի, և ծնողն ուզում է, որ երեխան հենց այդ դպրոցում սովորի: Այս դեպքում մենք կարող ենք լրացուցիչ կորպուսներ տրամադրել դպրոցին»,- ասաց ԿԳ նախարարը: