Փոխարժեքներ
31 07 2025
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 383.94 |
EUR | ⚊ | € 450.25 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.8453 |
GBP | ⚊ | £ 516.63 |
GEL | ⚊ | ₾ 141.78 |
Պատմության պրոֆեսոր և Կովկասի հարցերով Իրանցի փորձագետ, դոկտոր Հոսեյն Ահմադին Իրանական «Ռադիո Ֆարհանգ»-ին տված հարցազրույցում բացատրել է. «Երկաթուղիները կամ սահմանափակ լայնությամբ՝ մոտ 100 մետր, ճանապարհները ծառայում են պարզ տարանցիկ փոխադրմանը՝ առանց խաթարելու ընդունող երկրի ինքնիշխանությունը: Օրինակ՝ Նախիջևան-Ադրբեջան երկաթուղային երթուղին, որի դեմ Իրանը որևէ առարկություն չունի»:
Սակայն միջանցքը բոլորովին այլ հարց է։ Այս երթուղիները սովորաբար 5-ից 6 կիլոմետր լայնություն ունեն և իրենց չափերի պատճառով կարող են դառնալ օտարերկրյա ռազմական ներկայության, անկախ անվտանգության վերահսկողության կամ նույնիսկ կիսաինքնիշխան կարգավիճակ ունեցող տարածքներ։ Դոկտոր Ահմադին տարբերությունը նկարագրում է հետևյալ կերպ. «Դա նման է միջազգային մայրուղուն միացող բեռնատար ճանապարհի»։
Հարավային Հայաստանի միջանցքի փոխանցումը Ադրբեջանին ոչ միայն կկտրեր Իրանի ցամաքային սահմանը Հայաստանի հետ, այլև լրջորեն կթուլացներ Իրանի դերը տարածաշրջանային զարգացումներում և տարանցիկ ուղիներում: Այս փոփոխությունը կնպաստեր Թուրքիայի և Իսրայելի ավելի մեծ ազդեցությանը և կվնասեր Իրանի անվտանգությանը և ռազմավարական դիրքին: