կարևոր
0 դիտում, 5 տարի առաջ - 2019-09-24 18:41
Տնտեսական

Հայկական երկաթուղին առանց շարժակազմի չի մնա. Սուրեն Պարսյան

Հայկական երկաթուղին առանց շարժակազմի չի մնա. Սուրեն Պարսյան

Նման բան չի կարող տեղի ունենալ` Yerkir.am-ի հետ զրույցում փաստեց ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի պատասխանատու Սուրեն Պարսյանը՝  անդրադառնալով վերջին օրերին հայկական և ռուսական մամուլում քննարկվող` հայկական երկաթուղու կառավարման կոնցենսիոն պայմանագրի հնարավոր լուծման դեպքում  առանց շարժակազմի մնալու խնդրին:

«Կոնցենսիոն պայմանագրի 17-8 Հոդվածի համաձայն՝ եթե Կոնցեսիոները («Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն) լուծում է սույն պայմանագիրը Կոնցեդենտի (Հայաստանի Հանրապետության) պարտավորությունների խախտման հիմքով, ապա Կոնցեդենտը (Հայաստանի Հանրապետությունը) ձեռք է բերում Կոնցեսիոների («Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի) սեփականություն հանդիսացող շարժակազմը` վճարելով Կոնցեսիոներին («Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ին) շարժակազմի մնացորդային գինը` հաշվարկված անկախ գնահատողի կողմից` կիրառվող օրենսդրության համաձայն: Այսինքն` պայմանագրի լուծման դեպքում Հայաստանի Հանրապետությունը կարող է իր ցանկությամբ ձեռք բերել, պահել շարժակազմը՝ վճարելով դրանց մնացորդային արժեքը»,-բացատրեց նա:

Տնտեսագետի խոսքով՝ այդ թեզը շրջանառվում է հիմնականում քաղաքական նպատակներով, ըստ որի՝ պայմանագրի լուծման դեպքում հայկական երկաթուղային համակարգը կմնա առանց շարժակազմի (գնացքների, վագոնների):

«Այս պայմանագիրը մեր երկրի տնտեսության զարգացման համար ռազմավարական նշանակություն ունի և հնարավորություն է տալիս առանց քրեական գործեր հարուցելու իրականացնել ստուգումներ երկաթուղային համակարգում, բացահայտել խախտումները, վեճերը լուծել պայմանագրով նախատեսված կարգով և ժամկետներում»,- ասաց Ս. Պարսյանը:

Նա վստահեցրեց, որ սա տնտեսական խնդիր է և պետք է լուծել՝ հենվելով իրավապայմանագրային դրույթների և տնտեսական մոտեցումների վրա: