Փոխարժեքներ
28 10 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 387.25 |
EUR | ⚊ | € 419.2 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.01 |
GBP | ⚊ | £ 502.92 |
GEL | ⚊ | ₾ 141.79 |
2021 թ. նոյեմբերին ՀՀ կապիտուլյացիոն իշխանությունները հպարտորեն գովում էին իրենց իսկ ապաշնորհության ու ապազգայնության պատճառով թշնամու վերահսկողության տակ անցած Գորիս-Կապան (Ճակատեն և Դավիթ Բեկ գյուղերով) գլխավոր ճանապարհի մի հատվածի փոխարեն կառուցված նոր այլընտրանքային ճանապարհը` Տաթև և Աղվանի գյուղերը կապող:
Դրանից ընդամենը օրեր անց արդեն պարզ դարձավ որ այն, առավելապես բեռնատարների համար, անհարմար է:
Իրանը, փաստացի զրկվելով Հայաստանով տարանցիկ ճանապարհից (դեպի Վրաստան, ՌԴ, Սև ծով), քանզի գլխավոր մայրուղին ադրբեջանցիների վերահսկողության տակ է և հավելյալ տուրք պետք է վճարեն այնտեղով անցնելիս, իսկ Տաթևով կառուցված ճանապարհը շատ նեղ է, որոշեց նախապատվությունը տալ Ադրբեջանին՝ այդ երկիրը դարձնելով տարանցիկ դեպի երրորդ երկիր ուղևորափոխադրումների համար: Այսպիսով՝ Ադրբեջանը լրացուցիչ գումարներ կստանա նոր ուղևորափոխադրումների ավելացման շնորհիվ. Իրանն ու Ադրբեջանը նաև նոր ճանապարհ և կամուրջ են կառուցում` հեշտացնելու համար ուղևորափոխադրումները:
ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավոր, ՀՅԴ Հայաստանի Գերագույն մարմնի անդամ Արթուր Խաչատրյանն իր ֆեյսբուքյան էջում այսօր հրապարակել է լուսանկար, որում ցույց է տալիս ընդամենը ամիսներ առաջ կառուցված Գորիս-Կապան այլընտրանքային ճանապարհի այսօրվա վիճակը։ «2021 թ. նոյեմբերին շահագործման հանձնված Գորիս-Կապան հրաշք «այլընտրանքային» ճանապարհն այսօր…», - գրում է Խաչատրյանը: