կարևոր
0 դիտում, 4 տարի առաջ - 2019-12-06 16:14
Առանց Կատեգորիա

Ահռելի գիտելիքով անձնամոլ ռոբոտների սերունդ ունենալու առաջադրանք չպիտի դնենք մեր առջև. Տեր Նշան քահանա Ալավերդյան

Ահռելի գիտելիքով անձնամոլ ռոբոտների սերունդ ունենալու առաջադրանք չպիտի դնենք մեր առջև. Տեր Նշան քահանա Ալավերդյան

Դպրոցական առարկայացանկից «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայի դուրսմղման և այլ հարցերի մասին Yerkir.am-ը զրուցել է Մեծ Բրիտանիայի Հայոց թեմի Սուրբ Եղիշէ եկեղեցու հոգևոր հովիվ` Տեր Նշան քահանա Ալավերդյանի հետ:  

-Այս պահի դրությամբ ծրագիր կա` Հայ առաքելական եկեղեցու պատմություն առարկան դուրս բերել դպրոցական ծրագրից, ինչպե՞ս եք վերաբերվում այդ գաղափարին:

-Գաղափարը սերմի պես է, նպաստավոր պայմաններ եղան, կաճի, հակառակ պայմաններում, որքան էլ արհեստական սնեն, մեռնում է: Հայ եկեղեցու պատմության առարկայի դեպքում այն աճել է, պտղից պիտի ծառի մասին պատկերացումները լինեն եւ գնահատականներ տրվեն, այլ տեսակի մոտեցումերը գուցե այդպես էլ կարող չլինեն իրական պատկերը տալու: Առարկան հանելու որոշում դեռ չկա, իսկ գաղափարը հրապարակ նետելը, ըստ իս, դաշտը շոշափելու եւ հասարակության կարծիքը հասկանալու նպատակ ունի:       

-Առարկայի ուսուցումը որքանո՞վ է կարևոր:  

-Առարկայի ուսուցման կարեւորության մասին հարցադրման պատասխանը ապագայում մեր երկրում ապրող մարդկանց մասին մեր այսօրվա տեսլականն է: Եթե մենք մեր առջեւ նպատակ ենք դրել ունենալ սեփական ինքնության ճանաչումն ունեցող, հայրենասեր և բարոյապես առողջ սերունդ, որ ազգերի մեծ ընտանիքում իր հստակ դիմագիծն ու հոգեկերտվածքն ունի, ուրեմն կկարևորենք այս առարկան:

-Նպատակ կա` այդ առարկան ներառել հայոց պատմություն առարկանի մեջ: Հնարավո՞ր է նման բան պատկերացնել:

-Հնարավոր է, եթե Հայոց պատմության ժամաքանակն զգալիորեն մեծանա: Հարկավոր է այդ առաջարկի առավել լուրջ և մանրամասն մեկնաբանություն՝ հասկանալու նպատակը, մտահոգության և փոփոխելու պատճառը: Ըստ օրենքի՝ նման առաջարկները պետք է քննարկումների փուլ անցնեն մասնագետների մասնակցությամբ, որոնք ավելի լայն հանրությանը պետք է ներկայացնեն իրենց կարծիքները, եզրակացությունները, կողմ կամ դեմ եղող հիմնավորումները: Ի վերջո, և' եկեղեցին, և' նախարարությունը մտքի եւ հոգու լուսավորության առաքելությանն են ծառայում, և ընդհանուր նպատակը պետք է որ ընդհանուր հայտարարի բերի նաեւ հակադիր կարծիքները՝ հանուն մանուկների և պատանիների լավ եւ բարոյապես առողջ կրթության:

-Չե՞ք կարծում, որ սրանով փորձ է արվում նաև հարված հասցնել Հայ Առաքելական եկեղեցուն:  

-Համոզմունքս է, որ դպրոցում կրթելու և գիտություն փոխանցելու նվիրական և սուրբ առաքելությանը որեւէ այլ հետին նպատակ չի կարող խառնվել: Հայ եկեղեցու կողմից հայկական դպրոցներ այս առարկայի ներմուծման նպատակը եղել և մնում է առողջ մտքով, հոգով և մարմնով մարդու ձևավորմանը նպաստելը: Չեմ կարող հավատալ, որ նման վեհ ու ազնիվ նպատակը կարող է շահարկվել անձնական կամ խմբային հաշվարկներով:

Եթե եկեղեցու պատմության դասավանդումը դադարեցվի դպրոցում, դրանով եկեղեցին ավելի չի՞ օտարվի ժողովրդից:  

- Հայ եկեղեցին մեր ազգի հոգևոր եւ մտավոր հիշողության լավագույն պահապանը, կրողն ու փոխանցողն է: Ընտանիքում, դպրոցում, անգամ բակում կամ փողոցում աշակերտները, ծնողները, պարզ մարդիկ՝ բոլորս, այդ փոխանցման, եկեղեցուց եկող կրթության և դաստիարակության կարիքն ու անհրաժեշտությունն ունենք: Հետևաբար, ոչ միայն դպրոցից դուրս չբերվելու, այլեւ ընտանեկան հարկ և հասարական ավելի լայն միջավայր ներմուծելու պետքն ունենք քրիստոնեկան մեր արժեքներն ու բարոյական հարաբերությունների ձեւաչափը: Մենք առաջադրանք չպիտի դնենք մեր առջև ահռելի գիտելիքով անձնամոլ ռոբոտների սերունդ ունենալու: Գիտելիքի և բարոյական կրթության նպատակը սիրով լեցուն, երջանիկ և երջանկացնող, գիտակից եւ պատասխանատու անձ կրթելն է, ով ոչ միայն իր, իր ընտանիքի, այլեւ իր ազգի, իր պետության, ընդհանրապես հասարակական բարօրության համար է գործելու հետագա իր ամբողջ կյանքում:  

Գևորգ Գյուլումյան