կարևոր
0 դիտում, 7 տարի առաջ - 2017-04-20 16:00
Հասարակություն

Ավելի բարձր մասնագիտություն, քան սպայի մասնագիտությունն է, չկա. Լևոն Մկրտչյան

Ավելի բարձր մասնագիտություն, քան սպայի մասնագիտությունն է, չկա. Լևոն Մկրտչյան

Մեր երկրի, տարածաշրջանի զարգացումները պահանջում են, որ մեր մտածողությունը փոփվի. պետք է հասկանանք` մեր երկիրն այլևս չունի թիկունք, սահման, առաջին գիծ կամ հետին գիծ. «Ազգ-բանակ» համաժողովի ժամանակ ասաց ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը:

Նա նշեց, որ մենք երկար տարիներ և քայլ առ քայլ գնում ենք` «Ազգ-բանակ» կարգախոսին ընդառաջ: «Անկախության ձեռք բերումից հետո վերջին 20 տարիների մեր պատմությունը և անկախ Հայաստանի կրթական համակարգը սկսեցին կանգնել կարևոր մի հիմնահարցի առջև` ինչպիսի՞ կրթություն ենք ուզում ունենալ, ի՞նչ ձևաչափով ենք նոր պայմաններում առաջ տանելու մեր անկախ մտածողությունը: Վազգեն Սարգսյանի ժամանակ առաջին անգամ էր, որ սկսեցինք մտածել` ի վերջո, մեզ պակասում է հենց ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը: ՀՀ նախագահի գործուն միջամտությամբ` 1990-ականների վերջին գաղափարախոսությունը գործնական քայլերի վերածվեց, և մենք կարողացանք «Ազգ-բանակ» գաղափարախոսության առաջին հիմքը դնել ՀՀ կրթական համակարգում: Ցանկացած երկրի կրթական համակարգ ծառայում է այդ տեսակի շարունակականության ապահովմանը, և ՀՀ կրթական համակարգի հիմնական նպատակն էլ հայի տեսակի շարունակականության ապահովումն է»,- ասաց Մկրտչյանը` հավելելով, որ տարիների ընթացքում հսկայական աշխատանք է կատարվել` դպրոց է վերադարձվել «Ռազմագիտություն» առարկան: «Եվ այսօր կարող ենք ասել` ունենք շատ ամուր բանակ-դպրոց կապ, ունենք հայրենասիրական կրթության քաղաքականությունն իրականացնող պրոֆեսիոնալ կազմ, և այսօր հասել է պահը, որ խոսենք հաջորդ փուլին անցնելու մասին»,- նշեց ԿԳ նախարարը:

Ըստ նրա` «Ռազմագիտություն» առարկայի ուսուցիչների հետ պետք է քննարկեն և հասկանան, թե, բացի մեր ձեռքբերումներից, ազգ-բանակ գաղափարախոսության համար ինչ նոր մեթոդոլոգիաներ են հարկավոր, ինչպես անել, որ «Ռազմագիտություն» առարկան իսկապես ծառայի իր նպատակին և չդառնա ձևական: Մկրտչյանի համոզմամբ` կարևոր է մեկ բան` ուսուցիչներն ու տնօրենները պետք է հասկանան` դպրոցներն ունեն մեծ առաքելություն, հատկապես` Հայաստանի պարագայում, քանի որ մեր երկիրն այնքան փոքր է, որ չկան թիկունք և սահման հասկացությունները, այդ պատճառով պարտավոր ենք կրթական համակարգում չափորոշիչներ ունենալ:

«Ի վերջո, ցանկացած կրթական համակարգ ձևավորվում է 3 հիմնական բաղադրիչներից` գիտելիք, այդ գիտելիքը կյանքում գործադրելու հմտություն և քաղաքացիական պատասխանատվություն: Առաջիկայում պետք է կարողանանք մեր ուսումնական հաստատություններն ապահովել համապատասխան տեխնիկական լուծումներով, վերապատրաստել մեր ուսուցչական կազմին, բայց ամենակարևոր փոփոխությունը, սիրելի' մանկավարժներ, մենք պետք է կարողանանք մեր մեջ կատարել: Մեզ վրա է դրված մեր երկրի ապագան ապահովելու առաքելությունը, և եթե մենք չփոխենք մեր գործելաոճը, մեր մոտեցումները, կստանանք գեղեցիկ հայեցակարգ, որը դժվար կլինի իրականացնել: Մենք ունենք ՀՀ նախագահի բացարձակ հովանավորությունն ու կանաչ լույս` այս ուղղությամբ գնալու, ունենք անհրաժեշտ նյութական ռեսուրսներ, և եթե գործնական մի քանի ծրագրեր էլ իրականացնենք, ապա վստահ եմ, որ առաջիկա մի քանի տարիների ընթացքում մեր կրթական համակարգում կունենանք լուրջ արդյունքներ»,- ասաց ԿԳ նախարարը:

Նա հավելեց նաև, որ մենք պետք է մեր երեխաներին հիշեցնենք` ավելի բարձր մասնագիտություն, քան սպայի մասնագիտությունն է, չկա, սա ազնվական դասի առաքելությունն է: