Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Հանրակրթության մեջ շատ մեծ խնդիրներ ունենք, և այդ խնդիրների ամբողջությունը ենթադրում է, որ չենք կարող որևէ բարդություն չունենալ ներառական կրթության մեջ. այսօր լրագրողներին ասաց ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը` պատասխանելով yerkir.am-ի հարցին, թե մինչև 2025-ը, երբ համընդհանուր ներառման պետք է անցնենք, կունենա՞նք ցանկալի արդյունք, քանի որ մի քանի տասնյակ դպրոցներում, որտեղ իրականացվում է ներառական կրթություն, այն ձևական բնույթ է կրում` շենքային պայմանները, դասագրքերը, ծրագրերը հարմարեցված չեն:
Ըստ նախարարի` երբ խոսում ենք մեր դպրոցների տեխնիկական հագեցվածության, ուսուցչական կազմի վերապատրաստման անհրաժեշտության մասին, չենք կարող ասել, որ աշխարհում կարող ենք առաջինը լինել ներառական կրթության ոլորտում:
«Ինձ համար կարևոր է եղել, որ ներառականության գաղափարախոսությունը հասարակության մեջ սկսի ընդունելի լինել: Այս իմաստով դրական տեղաշարժ կա, և շատ դպրոցներ, ծնողներ, որոնք սվիններով էին ընդունում գաղափարը, հիմա փոխվել են, բայց վախենամ, որ եթե անցնենք համատարած ներառականության, կարող ենք կորցնել շատ բան: Տեսեք` խոսքը աշակերտների 0.5 տոկոսի մասին է, բայց այստեղ պետք է շատ նուրբ ու հանգիստ աշխատել, համաչափությունը պահել և արդյունքները ցուցադրել: Յուրաքանչյուր արդյունքի ցուցադրումից հետո միայն անցնել հաջորդ փուլին, եթե մենք խնդիր դնենք ու պլանային ձևով փորձենք կատարել, վախենում եմ, որ կստանանք հակառակ արդյունքը»,- ասաց Մկրտչյանը: