Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Կրթական հաստատություններում ներառական կրթության համար առկա չեն բավարար պայմաններ, ավելին՝ վերապատրաստված չեն նաև մանկավարժները։ Այս մասին այսօր «Ներառական կրթության զարգացման հեռանկարները Հայաստանում» խորագրով քննարկման ժամանակ ասել է Մարդու իրավունքների պաշտպան Արման Թաթոյանը:
Միջոցառմանը բացման խոսքով են հանդես եկել նաև Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Մանե Թանդիլյանը և Առողջապահության նախարար Արսեն Թորոսյանը: Նախարարներն իրենց խոսքում կարևորել են գերատեսչությունների միջև համակարգված աշխատանքը և շեշտել, որ ներառական կրթություն ապահովելու համար անհրաժեշտ է նախևառաջներառական հասարակություն։
Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի, «Սեյվդըչիլդրեն» կազմակերպության և վերոհիշյալ նախարարությունների համատեղ կազմակերպած քննարկման ժամանակ ներկայացվել են ներառական կրթության ոլորտի հիմնախնդիրները, որոնք տեղ են գտել Պաշտպանի զեկույցներում, ինչպես նաև հանրակրթության ոլորտում համընդհանուր ներառական կրթության պետական քաղաքականությունը, սոցիալական արդարության և ներառականության արդի մարտահրավերներն ու հնարավորությունները կրթության ոլորտում:
Կողմերը պատրաստակամություն են հայտնել համատեղ և քաղաքացիական հասարակության ներգրավմամբ հասնել խնդիրների լուծմանը։
Նշենք, որ վաղ առավոտյան Ազգային ժողովի նախագահ Արա Բաբլոյանը, Մարդու իրավունքների պաշտպան Արման Թաթոյանը,Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Մանե Թանդիլյանը և Առողջապահության նախարար Արսեն Թորոսյանն այցելել են ներառական նախադպրոցական կրթություն ապահովող Երևանի թիվ 92 մանկապարտեզ։ Նրանք քննարկել են պոլիկլինիկա-մանկապարտեզ-դպրոց ներառական մոդելով աշխատող շղթայի էֆեկտիվությունը և այլ հաստատություններում տեղայնացնելու տարբերակները։