Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Համացանցում հայտնվել Է բրաուզերների համար Go Rando հավելվածը, որը Facebook-ին թույլ չի տալիս ճանաչել օգտատերերի արձագանքները նորությունների ժապավենի գրությունների տակ, հայտնում է «Lenta.ru»-ն:
Հավելվածը մշակողները պնդում են, որ սոցիալական ցանցը հուզական արձագանքների մասին (ինչպիսիք են «լայքը», «վաուն» կամ «հա-հան») տեղեկատվությունն օգտագործում է ոչ միայն նորությունների ժապավենի բարելավման, այլև գովազդի թարգետացման և տվյալների այլ մանիպուլյացիաների համար:
Օրինակ՝ Facebook-ի գովազդային սպասարկյալները կարող են օգտվել իրադրությունից, երբ օգտատերը խիստ չարացած է կամ, ընդհակառակը, լավ տրամադրություն ունի: Go Rando-ի ստեղծողներն առաջարկում են բարդացնել ալգորիթմը. հավելվածը Facebook-ին տեղեկատվություն է ուղարկում օգտատիրոջ իբր չեզոք հուզական արձագանքների մասին:
Եթե օգտատերը չափից շատ դրական կամ բացասական էմոցիներ է թողնում գրառումների տակ, Go Rando-ն «հավսարակշռում է» դրանք: Հավելվածը գործում է Google Chrome բրաուզերում: Այլ օգտատերերի համար միջոցի մասին տեղեկատվությունը մատչելի է մշակողների բլոգում: