կարևոր
0 դիտում, 11 տարի առաջ - 2013-02-16 08:53
Առանց Կատեգորիա

Եթե խոսափող ես, ուրեմն զբաղված ես PR-ով

Եթե խոսափող ես, ուրեմն զբաղված ես PR-ով

Համոզված եմ, որ լրատվամիջոցը, խմբագրությունը` իր ամբողջականության մեջ, չպիտի դիրքորոշում հայտնի, թե պաշտպանում է այս կամ այն թեկնածուին, ընդհանրապես չպիտի հանդես գա որպես որևէ քաղաքական ուժի խոսափող: Հակառակ դեպքում այդ լրատվամիջոցի գրածները կամ ասածները դառնում են ոչ թե լրագրություն, այլ տաղտկալի սպիտակ և սև PR: Թերթերի և կայքերի մեծ մասը հենց դրանով էլ զբաղվում են:

 

Արամ Աբրահամյան

«Առավոտ»