կարևոր
0 դիտում, 4 տարի առաջ - 2020-07-30 14:30
Աշխարհ

Կազմվել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանշային աղյուսակը. Forbes

Կազմվել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանշային աղյուսակը. Forbes

Forbes հանդեսը հուլիսի 28-ին հրապարակել է շխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակ, ըստ որի՝  ամերիկյան Netflix կորպորացիայի արժեքը, որը հոսքային հաղորդումների ծառայություններ է մատուցում, մեկ տարում աճել է 72 տոկոսով եւ կազմել 26.7 միլիարդ դոլար։ 

Ցանկի առաջին հորիզոնականներում տեղ են գրավել համապատասխանաբար ստորև նշված բրենդները.

  1. Apple ը՝ 241.2 միլիարդ դոլար
  2. Google-ը՝ 207.5 միլիարդ դոլար
  3. Microsoft-ը՝ 162.9 միլիարդ դոլար,
  4. Amazon-ը՝ 135.4 միլիարդ դոլար
  5. Facebook-ը՝ 70.3 միլիարդ դոլար

Միմյանց հաջորդում են Coca-Cola-ն, Disney-ը, Samsung-ը, Louis Vuitton-ը եւ McDonald՚s-ը:

Նշենք՝ նեկ տարի առաջ առաջատարների տասնյակ էր մտել նաեւ Toyota-ն, սակայն այս տարի, կորցնելով արժեքի 7 տոկոսը, այն զբաղեցրել է 11-րդ տեղը: