|
Փոխարժեքներ
28 11 2025
|
||
|---|---|---|
| USD | ⚊ | $ 381.43 |
| EUR | ⚊ | € 440.89 |
| RUB | ⚊ | ₽ 4.8627 |
| GBP | ⚊ | £ 503.72 |
| GEL | ⚊ | ₾ 141.17 |
Forbes հանդեսը հուլիսի 28-ին հրապարակել է շխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակ, ըստ որի՝ ամերիկյան Netflix կորպորացիայի արժեքը, որը հոսքային հաղորդումների ծառայություններ է մատուցում, մեկ տարում աճել է 72 տոկոսով եւ կազմել 26.7 միլիարդ դոլար։
Ցանկի առաջին հորիզոնականներում տեղ են գրավել համապատասխանաբար ստորև նշված բրենդները.
Միմյանց հաջորդում են Coca-Cola-ն, Disney-ը, Samsung-ը, Louis Vuitton-ը եւ McDonald՚s-ը:
Նշենք՝ նեկ տարի առաջ առաջատարների տասնյակ էր մտել նաեւ Toyota-ն, սակայն այս տարի, կորցնելով արժեքի 7 տոկոսը, այն զբաղեցրել է 11-րդ տեղը: