02 05 2024
|
||
---|---|---|
EUR | ⚊ | 416.21 |
GBP | ⚊ | 486.55 |
GEL | ⚊ | 144.68 |
RUB | ⚊ | 4.16 |
USD | ⚊ | 388 |
«Apple» ապրանքանիշը ճանաչվել է աշխարհում ամենաթանկը՝ ըստ Brand Finance Global 500-ի ամենամյա վարկանիշի: Ընկերությունը առաջ է անցել Microsoft, Google և Amazon կորպորացիաներից, հայտնում է Brand Finance միջազգային խորհրդատվական կազմակերպությունը:
Ըստ նրա տվյալների՝ 2023 թվականին Apple ապրանքանիշի արժեքն աճել է 74%-ով՝ հասնելով 517 մլրդ դոլարի, երկրորդ տեղում է Microsoft կորպորացիան, որի բրենդի արժեքը կազմել է 340 մլրդ դոլար (աճը՝ 78%)։ Երրորդ տեղում Google-ն է, որի ապրանքանիշի արժեքը գնահատվում է 333 մլրդ դոլար (աճի տվյալներ չեն ներկայացվում)։ Ընկերությունն այս տարի չի հրապարակել ռուսական ապրանքանիշերի վերլուծություն։