Փոխարժեքներ
30 01 2025
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 398.27 |
EUR | ⚊ | € 414.32 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.0524 |
GBP | ⚊ | £ 494.49 |
GEL | ⚊ | ₾ 138.29 |
«Apple» ապրանքանիշը ճանաչվել է աշխարհում ամենաթանկը՝ ըստ Brand Finance Global 500-ի ամենամյա վարկանիշի: Ընկերությունը առաջ է անցել Microsoft, Google և Amazon կորպորացիաներից, հայտնում է Brand Finance միջազգային խորհրդատվական կազմակերպությունը:
Ըստ նրա տվյալների՝ 2023 թվականին Apple ապրանքանիշի արժեքն աճել է 74%-ով՝ հասնելով 517 մլրդ դոլարի, երկրորդ տեղում է Microsoft կորպորացիան, որի բրենդի արժեքը կազմել է 340 մլրդ դոլար (աճը՝ 78%)։ Երրորդ տեղում Google-ն է, որի ապրանքանիշի արժեքը գնահատվում է 333 մլրդ դոլար (աճի տվյալներ չեն ներկայացվում)։ Ընկերությունն այս տարի չի հրապարակել ռուսական ապրանքանիշերի վերլուծություն։