կարևոր
0 դիտում, 6 տարի առաջ - 2017-11-01 21:30
Տնտեսական

Կառավարությունը նախատեսում է ամբողջությամբ ներդնել ծրագրային բյուջետավորումը

Կառավարությունը նախատեսում է ամբողջությամբ ներդնել ծրագրային բյուջետավորումը

Կառավարության վաղվա նիստի օրակարգում ֆինանսների նախարարությունը ներառել է մի շարք օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին օրենքների նախագծերը, որոնք ուղղված են ապահովելու անհրաժեշտ իրա­վա­կան հիմ­քեր ծրագրային բյու­ջե­տա­վոր­ման ամբողջական ներդրման համար:

Մասնավորապես, փո­փո­խու­թյուններն ուղղված են ֆոր­մալ առումով ծրագրային դասակար­գումը, որպես բյուջե­տա­յին հատ­կացումների հիմնական դա­սակարգում սահմանե­լուն, բյուջետային գործընթացի բոլոր փուլե­րում (բյուջեի պլանավորում, կա­տարում, հաշվետվողականություն) ծրագրային բյուջե­տա­վորման կիրառության առանձնա­հատ­կությունները, այդ գործընթացում ներ­գրավ­ված հիմնական կողմերը, դրանց իրավասու­թ­յուն­ների և պարտականությունների շրջա­նակ­նե­րը, ինչ­պես նաև ծրագրային բյուջետավորմանն առնչվող հիմնական որոշումները և հիմնա­կան տեղե­կատվական հոսքերը սահմանելուն: Փոփո­խու­թյուններն ուղղված են նաև ծրագրային բյուջետա­վոր­ման ամ­բող­ջական անցման պարա­գա­յում բյուջետային փաստաթղթե­­րում բյուջե­տա­յին տե­ղե­կատվու­թ­յան ներկայացման կառուցվածքը և դրա մանրամասնեցման մակար­դա­կը, ինչպես նաև հար­կաբյուջետային հիմնական կանոն­նե­րը ծրագրային բյուջետավորման ենթա­տեքս­տում (վե­րա­բաշ­խումներ և այլն) սահմանելուն:

բ) Գանձապետական համակարգում իրականացված և իրականացվող բարեփոխում­նե­րով, միաս­­նական գանձապետական հաշվում ՊՈԱԿ-ների ֆինանսական հոսքերի մոբիլիզաց­ման ան­­հրա­ժեշտութ­յան և իրավական դաշտում 50 տո­կո­սից ավել պետական կամ համայնքի կամ պե­տական ու հա­մայնքի բաժնեմաս ունեցող ընկերությունների և վերջիններիս կողմից հիմ­նա­դր­ված իրա­վա­բա­նա­կան անձանց, ինչպես նաև պետության և հա­մայնքների կողմից հիմնադրած հիմ­նադրամների և վերջիններիս կողմից հիմնադրված իրա­վաբանական անձանց ֆինան­սական հոս­քերի միաս­նական գանձապետական հաշվում շրջանա­ռելու համար հնարա­վո­րություն ստեղ­ծե­լու նպա­տա­կա­հարմարությամբ:

ՀՀ կառավարությունը սկսած 2004 թվականից քայլեր է ձեռ­նար­կել ծրագ­րա­յին բյուջե­տա­վոր­ման տարրերի աստիճանական արմատավորման ուղղությամբ:

  Նախագծերի փաթեթը չի նա­խա­տե­սում բյուջետավորման բնագավառում կառա­վա­րության կողմից արդեն իսկ իրա­կա­­նաց­վող բյու­ջետային բարեփոխումների քաղա­քա­կա­նու­թյան սկզբունքային փոփոխություն­ներ, այլ հնա­րա­վորություն է ընձեռում է այդ քաղաքականությունը խորացված իրավական հիմ­քե­րի վրա կառուցելու հա­մար: 

Նախագծերի փաթեթի ընդումամբ կստեղծվի անհրաժեշտ իրա­վական հենք հան­րա­պետությունում սկսած 2019 թվականից լիար­ժեք ծրագրային բյու­ջետա­վոր­մանն անց­­նե­լու, դրանով իսկ ՀՀ կառավարության իրավասության շրջանակներում ՀՀ Սահ­մա­­նա­դրու­թյան դրույթների իրագործման համար առավել նպաս­տա­­վոր պայմաններ ստեղծելով պե­­­տական ծախսերի առաջնահեր­թու­թ­յուն­նե­րի սահմանման և պե­տա­կան ֆի­նան­սա­կան ռե­սուրս­ների օգտա­գործ­ման արդյունա­վե­տութ­յան բարձ­րաց­ման` այդ միջոցների հաս­ցեա­գր­վա­ծու­­թ­­յան, նպատակայնության, հրապա­րա­կայ­նու­­թյան, հաշվետվողակա­նու­թ­յան բա­­­­րե­լավ­ման շնոր­­հիվ: Հիմքեր կստեղծվեն ՊՈԱԿ-ների կանխիկ ֆինանսական հոսքերի կառավարման արդ­յունավետության և միջոցների օգտագործման թափանցիկության բարձրացման հա­մար: Դրա հետ մեկտեղ, իրավա­կան առումով 50 տոկոսից ավելի պետական կամ համայնքի բաժնեմաս կամ պետական ու համայնքի (հան­րա­գումարով) բաժնեմասեր ունեցող ընկերությունների, ինչ­պես նաև այդ ընկերու­թ­յուն­նե­րի կողմից հիմնադրված իրավա­բա­նական անձանց, ինչ­պես նաև պետության կամ համայնքների կամ պետության ու համայնքների կողմից հիմնադրած հիմ­նա­դրամների, ինչպես նաև այդ հիմ­նա­դրամների կողմից հիմ­նադրված իրավաբանական ան­ձանց հնարավորություն կընձեռվի իրենց ֆինան­սական հոս­քերը միաս­նա­կան գան­ձա­պե­տա­կան հաշվում շրջանա­ռելու համար: