կարևոր
0 դիտում, 7 տարի առաջ - 2017-10-07 20:48
Աշխարհ

Փոփոխությունների բուրմունքը. օծանելիքի առաջատար բրենդերը վտանգված են

Փոփոխությունների բուրմունքը. օծանելիքի առաջատար բրենդերը վտանգված են

Երկար տարիների ընթացքում օծանելիքի շուկայում գերիշխող դիրք ունեին այնպիսի հսկաներ, ինչպիսիք են Estee Lauder-ը, L'Oreal-ն ու Coty-ն, և ոչ ոք չէր կարող ենթադրել, որ նրանց գերիշխող դիրքին կարող էր ինչ որ բան խանգարել:

«Ամեն ինչ միօրինակ է բուրում, և մարդիկ սկսում են ձանձրանալ խոշոր բրենդներից, նրանք ցանկանում են ինչ որ նոր բան»,- ասում է Նիկ Ստյուարդը` լոնդոնյան պարֆյումերային Gallivant բրենդի հիմնադիրը:

Fragrances of the World օծանելիքի հիմնադիր Մայքլ Էդվարդսն էլ ասում է, որ մարդիկ սկսում են հետաքրքրվել այն պարֆյումերներով, ովքեր առաջարկում են ինչ-որ յուրահատուկ բուրմունք: Նրա կարծիքով` այս ոլորտում բոլոր նորույթները գալիս են ոչ մեծ բրենդներից, իսկ խոշոր բրենդները վախենում են ռիսկի դիմել:

«Ապագան անհատական բուրմունքներինն է, երբ մարդիկ ցանկանում են ինչ-որ յուրահատուկ բուրմունք, այնպես որ անհատական խորհրդատվությունը ավելի արդյունավետ է դառնալու»,- ասում է Էդվարդսը: