կարևոր
0 դիտում, 13 տարի առաջ - 2011-07-23 11:02
Առանց Կատեգորիա

Մենաշնորհված գազը

Մենաշնորհված գազը

Գազի ներտնային սպասարկմամբ «ԷՅ Ի ՋԻ» ընկերության գործադիր տնօրեն Աշոտ Հովսեփյանին երեկ  զայրացրեց «Երկիր»-ի այն հարցը, թե ի վերջո ո՞վ է շուկայում մենաշնորհային դիրք զբաղեցնող այդ ընկերության սեփականատերը: «Ինչներիդ ա՞ պետք: Դա սպասարկման որակի հետ կապ ունի՞: Ինչի՞ եք քաղաքականացնում: Մասնագիտական է, բերեք մասնագիտական խոսենք, ես տեխնիկական գիտությունների թեկնածու եմ, բերեք մասնագիտական հարցերով խոսենք: Կարեն Կարապետյանը մասնակից ա՞, Հովսեփյանը մասնակից ա՞, ամոթ ա»,- զայրացավ նա:

Փոխարենը նա բավական մեծ ուրախությամբ ներկայացրեց այն «լայնածավալ» աշխատանքները, որ իրենց ընկերությունն է ներկայացնում. ասենք պատմեց, թե որքան խիստ են իրենք ներտնային սպասարկման փականագործների հետ, որ նրանք պարտավոր են ամեն օր լողանալ ու սափրվել, որպեսզի վրաներից քրտինքի հոտ չգա:

Անկախ փորձագետ Նվեր Սարգսյանը ներկայացրեց այս ոլորտում կատարած իր ուսումնասիրության արդյունքները, որոնք, սակայն, ընկերության ներկայացուցիչներին այնքան էլ հավաստի չթվացին: Նրանք կասկածի տակ առան անգամ Արտակարգ իրավիճակների նախարարության տրամադրած տվյալները` տեղի ունեցած պայթյունների եւ թունավորումների հետ կապված: Նվեր Սարգսյանի համոզմամբ` ընկերության ներկայացրած տվյալները խիստ ուռճացված են: Ըստ այդմ, օրինակ, §ԷՅ Ի ՋԻ¦-ն մեկ տարում ավելի շատ թուղթ է ծախսում, քան 14 նախարարություններ միասին վերցրած: Կամ նյութածախսի համար հավաքվում է 145 մլն դրամ, մինչդեռ իրականում այդ նյութածախսը 5-6 մլն դրամից չի անցնում:

Իսկ երբ Աշոտ Հովսեփյանը նշեց, թե իրենց ընկերության շահույթն ընդամենը 150 մլն դրամ է, Նվեր Սարգսյանը հակադարձեց.«Ինչպե՞ս կարող է ընկերության շահույթը լինել 150 մլն դրամ, երբ ուղղակի հարկերը 240 մլն դրամ են»: Հովսեփյանն էլ, թե «շահույթն այլ բան է, հասույթըՙ այլ, եւ դա ընկերության հասույթն է, իսկ «ԷՅ Ի ՋԻ»-ին իր եկամուտներից նաեւ 500 մլն-ի ներդրումներ է կատարել»Փորձագետը պնդեց, թե  գազի ներտնային սպասարկման ոլորտում մենաշնորհային դիրք ունեցող ընկերության աշխատակիցները բավական թանկ արժեցող սպասարկումը որակով չեն իրականացնում: Ընկերության տնօրենի տեղակալ Մկրտիչ Ջալալյանն էլ պնդեց, որ իրենց մասնագետները պարբերաբար անցնում են ուսուցում, հանձնում մասնագիտական քննություն, իսկ ուսումնական կենտրոնի ստեղծման համար ծախսվել է 30 մլն դրամ։

Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի (ՀԾԿՀ) մոնիտորինգի եւ ներդրումային ծրագրերի վարչության պետ Աբգար Բուդաղյանը նշեց, որ այս ոլորտում ընկերությունն իրոք մենաշնորհային դիրք ունի: Բայց դրան այլընտրանք չունեն: Նա հիշեցրեց, որ մինչեւ 2005թ. գործում էին նման ծառայություն մատուցող մի քանի ընկերություններ, սակայն դրանից իրավիճակն ավելի լավը չէրՆա նշեց, որ իրենք պատրաստ են քննարկել ցանկացած խելամիտ առաջարկություն, հասարակական քննարկումներ կազմակերպել սպասարկման որակի եւ գնի հետ կապված:

Այնուհանդերձ այստեղ էլ ընդունում են, որ 600 հազարից ավելի բաժանորդ ունեցող համակարգն անթերի լինել չի կարող:«Բայց ընկերության գործունեության պայմաններում ավելի հանգիստ ենք քնում»,- ասաց Բուդաղյանը:

Իսկ դժգոհություններ` գազի ներտնային սպասարկման հետ կապված, որքան ուզեսՕրինակ` Քանաքեռ-Զեյթուն համայնքում մի ամբողջ թաղամասում տեղադրված անվտանգության համակարգերը չեն գործում. սխալ են տեղադրված: «Մեզ ասացին, որ սխալ խողովակի վրա են դրել, որ իրենք կգան ու կուղղեն սխալը: Բայց արդեն մոտ մեկ տարի էՙ ոչ մեկն էլ չի եկել: Մենք էլ անջատել ենք սարքերը, հո չէինք կարող 3 րոպեն մեկ դրա ծվծվոցն անջատել¦,- գանգատվում են բնակիչները` նշելով, որ իրենք, այնուհանդերձ, վճարում են ներտնային սպասարկման համար: Նման իրավիճակ կա նաեւ Շենգավիթ համայնքում:

Ընկերության տնօրենի առաջին տեղակալ Մկրտիչ Ջալալյանը խորհուրդ է տալիս նման դեպքերում չվճարել եւ չստորագրել ոչինչ: Նա տեղեկացրեց, որ սարքերը պատկանում են Հայռուսգազարդին եւ հենց նրանք էլ պարտավոր էին շտկել սխալը: «ՀայՌուսգազարդ»-ից առհասարակ չհաջողվեց որեւէ տեղեկություն ստանալ այս առնչությամբ. հեռախոսազանգերին չէին պատասխանում:

Ի դեպ, ընկերության կատարած ծախսերի թվում Աշոտ Հովսեփյանը նաեւ նշեց, որ իրենք «փաստաբանների բանակ» են պահում, քանի որ պարբերաբար հայտնվում են դատական գործընթացների մեջ: Ստացվում է` բնակիչները վճարում են նաեւ իրենց իսկ հայցերի արդյունքում ընկերության դեմ հարուցված  դատական ծախսերի համար:

Մարիա ԿԱՐԱԹՈՐՈՍՅԱՆ