կարևոր
0 դիտում, 5 տարի առաջ - 2019-02-06 14:48
Հասարակություն

Երեխային պետք են նաև հոգևոր գիտելիքներ, որոնք միայն կրոնով չեն սահմանափակվում. Սերոբ Խաչատրյան

Երեխային պետք են նաև հոգևոր գիտելիքներ, որոնք միայն կրոնով չեն սահմանափակվում. Սերոբ Խաչատրյան

«Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկան դպրոցական առարկայացանկից հանելու առնչությամբ այսօր լրագրողների հետ հանդիպեց և իր դիրքորոշումը հայտնեց կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը:

Նրա խոսքով` Հայաստանն այս տարիների ընթացքում տառապել է հիվանդությամբ, որը կոչվում է ակադեմիական էգոիզմ: Ամեն ոլորտի մասնագետ, ըստ Խաչատրյանի,  մտածել է, որ հենց իր առարկան է ամենակարևորը:

Փորձագետն, ընդհանուր առմամբ, առարկայից հրաժարվելուն կողմ չէ, բայց նշում է, որ բովանդակության ու մատուցման ձևի մեջ վերանայումներ պետք է լինեն: ««Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայի որոշակի բովանդակություն կարելի է ներառել «Հայոց պատմություն» առարկայի  դասընթացի մեջ, իսկ որոշակի գիտելիքներ, որոնք բուն կրոնական են, աշակերտները կարող են առանձին դասընթացով անցնել: Այս կերպ երեխան ավելի ամբողջական  կարող է տեսնել եկեղեցու դերը: Իսկ բուն կրոնական գիտելիքների համար կարող են ստեղծել «Կրոնների պատմություն» դասընթացը»,- կարծիք հայտնեց նա:

Բանախոսը համոզմունք հայտնեց, որ այսօրվա դպրոցները կարող են գիտելիք տալ, բայց հավատք` ոչ, որովհետև դրա ներուժը չունեն: «Դպրոցը չի ստեղծվել հավատք սովորեցնելու համար: Դպրոցում մենք կարող ենք կրոնը դասավանդել` որպես գիտելիք, բայց դպրոցը չի կարող երեխային  քարոզի միջոցով ինչ-որ բաներ սովորեցել»,- ասաց նա:

Հասարակությունը, կրթության փորձագետի դիտարկմամբ, պառակտված է. մի մասը կողմ է առարկայի դասավանդմանը, մյուս մասը` ոչ, իսկ նման իրավիճակում պետք է  հասկանալ, թե ինչ տեսակի գիտելիքներ են անհրաժեշտ երեխային: «Անշուշտ, երեխային պետք են նաև հոգևոր գիտելիքներ, որոնք միայն կրոնով չեն սահմանափակվում»,- ընդգծեց Խաչատրյանը:

Yerkir.am-ի հարցին, թե, բացի գիտելիք ստանալու գործոնից, կարիք չկա՞ առարկայի վրա ուշադրություն դարձնել` հաշվի առնելով ազգային արժեքների պահպանման հարցը, նա արձագանքեց. «Ազգայինը պահելու շատ ավելի լավ ձևեր կան, քան դպրոցն է: Երկրի միջավայրը շատ ավելի մեծ դեր կարող է ունենալ ազգայինի պահպանման համար, քան դպրոցը: Եթե, օրինակ, երեխան տեսնում է, որ իր ուսուցիչը կամ մայրը եկեղեցի են մտնում առանց գլխաշորի, բայց քարոզչի միջոցով փորձում են քրիստոնյա դարձնել, դա հակառակ ազդեցությունն է ունենալու»: