կարևոր
0 դիտում, 8 տարի առաջ - 2016-11-04 15:56
Հասարակություն

Բուհական համակարգում չեն կարող լինել սուպերմարդիկ, որոնք միաժամանակ գիտնական են և լավ կառավարիչ. նախարար

Բուհական համակարգում չեն կարող լինել սուպերմարդիկ, որոնք միաժամանակ գիտնական են և լավ կառավարիչ. նախարար

Այսօր ԱԺ կրթության հարցերի մշտական հանձնաժողովում քննարկվում էր կրթության ոլորտին վերաբերող` 2017 թ. բյուջեի նախագիծը:

Խոսելով ոլորտի ոչ ֆինանսական ցուցանիշների ու անելիքների մասին` կրթության նախարար Լևոն Մկրտչյանը առանձնացրեց դպրոցական համակարգում բարեփոխումները՝ կարևորելով քիչ թվով աշակերտություն ունեցող դպրոցների ֆինանսավորման հարցի լուծումը: Նախարարի խոսքով՝ քիչ աշակերտներ ունեցող դպրոցներում մեխանիկական օպտիմիզացիա չի կարելի անել, պետք է էլեկտրոնային ուսուցման ձևաչափ ներդնել, և այս մասով կա վարկային ծրագիր՝ դպրոցական ցանցը նոր` որակական մակարդակի բարձրացնելու համար: Ըստ Մկրտչյանի` պետք է գտնել այնպիսի մոդել, որով կհստակեցվի փոքր թվով աշակերտություն ունեցող դպրոցների ֆինանսավորումը:

Նախարարը կարևորեց նաև համալսարանական լուրջ բարեփոխումների հարցը, իրական կրեդիտային համակարգի ներդրումը: «Լուրջ ծանր աշխատանք է սպասվում»,- ասաց նա՝ հավելելով, որ ԲՈՀ-ի համակարգում ևս բարեփոխումներ են սպասվում:

ԲՀԿ-ական պատգամավոր Միքայել Մելքումյանը հարցրեց նախարարին բուհական և հետբուհական կրթության խնդիրների մասին` ասելով, որ բուհում դոմինանտ պետք է լինի կրթության պրոցեսը, ոչ թե այնտեղ 6-7 պրոռեկտորներ «շարված լինեն»:

Լևոն Մկրտչյանը նշեց, որ ցանցային համալսարաններում պետք է տարանջատել կառավարումը բովանդակությունից: «Բուհում կա կառավարման պրոբլեմ. երբ ռեկտորի հաստիքի մեջ պահանջում ես, որ նա լինի և' դոկտոր, և' պրոֆեսոր, լինի գիտնական ու ունենա մենեջերի կարողություններ, ապա խոսում ես սուպերմարդու մասին»,- ասաց նախարարը: