Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Ղարաբաղյան երկրորդ պատերազմի և թուրքական ժխտողականության դրսևորումների մասին աշխատության մեջ, որը ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի գիտաշխատող Արսեն Հակոբյանը իրականացրել և հրատարակել է Իտալիայի Մեսինայի համալսարանի ներկայացուցիչի հետ համատեղ, 3 չափումներ են՝ որտե՞ղ և ինչպե՞ս է դա դրսևորվում և ինչո՞ւ է դրսևորվում՝ հայտնում է Yerkir.am-ը։
ՀՀ գիտութունների ազգային ակադեմիայում ընթացող՝ «Հայոց ցեղասպանության, հայկական պահանջատիրության եւ արցախյան հիմնահարցի խաչմերուկներում. հետահայաց գնահատումներ եւ հեռանկարներ» խորագրով միջազգային եռօրյա գիտաժողովի ընթացքում, որը կազմակերպել են Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտը, Գիտությունների ազգային ակադեմիան, Երեւանի պետական համալսարանը եւ Հայագիտական ուսմանց ընկերակցությունը, Արսեն Հակոբյանը ներկայացրեց իրենց աշխատությունը:
Նա նշեց, որ «տարածք» ասելով իրենք նկատի են ունեցել քաղաքային միջավայրը և այդ առումով իրենց խնդրները վերաբերում է բռնությանը և քաղաքային մարդաբանությանը։
Երկրորդը անդրազգայնության դրսևորումներն են՝ թուրքական ժխտողականության դրսևորումները վերջին պատերազմի ընթացքում։
Երրորդը լեգիտիմության խնդիրն է որպես պատկանելություն՝ ի՞նչն է թույլատրելի, ինչո՞ւ են մարդիկ ինչ-որ բան ժխտում, ինչ-որ բան ընդունում, դա դիտարկել են կրոնական հուշարձանների միջոցով որպես քաղաքական ռեպրեզենտացիայի միջոց։
«Քաղաքները մենք դիտարկում ենք որպես տարածք, որոնք մեկուսացված չեն և դառնում են մեծ գործընթացների մաս։ Ինչ-որ քաղաքում տեղի ունեցող իրադարձությունները կտրում են սահմանները և ինչ-որ բան են փոխում այլ քաղաքներում»,-ասաց Արսեն Հակոբյանը։
Նա նշեց, որ անդրազգայնականության չափումը բռնության արտահանումն էր Հյուսիսային Սիրիայից Ղարաբաղի ճակատ, որի առաջին նախանշանները գալիս են մինչև պատերազմը, դա 2020 թ-ի հուլիսյան դեպքերն են, երբ քրդական, ռուսական լրատվամիջոցները հայտնեցին, որ Հյուսիսային Սիրիայում տեղի է ունենում զինյալների հավաքագրում՝ ուղարկելու հայ-ադրբեջանական հակամարտության գոտի։
Ժխտողականության առաջին թիրախը, նրա խոսքով, դառնում է Ստամբուլի հայկական համայնքը․ հակայակական ակտեր են տեղի ունենում խորհրդանշական վայրերում, այդ խնդիրը բարձրացվում է Կարո Փայլանի կողմից և քննարկվում Խորհրդարանում։
Ժխտողականության ակտորները, նրա խոսքով, նույնն էին՝ ինչ 1915 թ-ին։
Մանրամասն՝ տեսանյութում․