կարևոր
0 դիտում, 7 տարի առաջ - 2016-12-23 12:49
Հասարակություն

Մեզ հաջողվել է կրթական ժամացույցը պահել անթերի. Լևոն Մկրտչյան

Մեզ հաջողվել է կրթական ժամացույցը պահել անթերի. Լևոն Մկրտչյան

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ամփոփեց 2016 թվականի աշխատանքները: Նա նշեց, որ ծանրության հիմնական ծավալն ու հասարակության հետաքրքրությունը հանրակրթության ոլորտում է, որտեղ իրականացրել են 2 հիմնարար փոփոխություններ:

«Հնարավորինս փորձել ենք ավագ դպրոցի հիմնախնդիրները մոտեցնել լուծմանը` բեռնաթափելով 12-րդ դասարանը: Ավագ դպրոցում երիտասարդը պետք է ընտրի իր հետագա կյանքի համար անհրաժեշտ 4-5 առարկաները: Սակայն, մյուս կողմից, 10-րդ դասարանը մի քիչ ծանրաբեռնված է, քանի որ հիմնական դպրոցի որոշակի ծրագրեր շարունակվում են, բայց մենք պետք է փորձենք հասնել նրան, որ աշակերտը 11-րդ դասարանով կուրս ավարտի և ամբողջ 12-րդում սովորի միայն իր ընտրած առարկաները: Երկրորդ փոփոխությունը մեր կրթակարգի հիմնախնդիրն էր. աշխատեցինք «Արարատյան բակալավրիատի» վրա` փորձելով այն դիտել ոչ թե որպես այլընտրանքային ծրագիր, այլ դիտել այն մեր կրթակարգի մեջ»,- ասաց նախարարը:

Նա նշեց նաև, որ անկախությունից հետո Հայաստանի կրթական համակարգում կարևորագույն ձեռքբերումն այն է, որ մեզ հաջողվել է կրթական ժամացույցը պահել անթերի, այսինքն` մենք այն տարածքներից ենք, որտեղ կրթական համակարգի ցանկացած փոքրիկ մեխանիզմ աշխատում է: «Այսինքն` մենք ունենք գործող համակարգ` մանկապարտեզից մինչև բուհ: Այս համակարգում, հատկապես` հանրակրթության մեջ, ունենք միջին համակարգ, որտեղ ունենք պիկեր, բարձունքներ, որոնք կրթակարգը պետք է բերի մի տրամաբանության մեջ, որպեսզի դրանք ոչ թե էլիտարացնեն կրթությունը, այլ իրենք դառնան շոգեքարշ և իրենց հետևից տանեն»,- ասաց Մկրտչյանը: