Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ամփոփեց 2016 թվականի աշխատանքները: Նա նշեց, որ ծանրության հիմնական ծավալն ու հասարակության հետաքրքրությունը հանրակրթության ոլորտում է, որտեղ իրականացրել են 2 հիմնարար փոփոխություններ:
«Հնարավորինս փորձել ենք ավագ դպրոցի հիմնախնդիրները մոտեցնել լուծմանը` բեռնաթափելով 12-րդ դասարանը: Ավագ դպրոցում երիտասարդը պետք է ընտրի իր հետագա կյանքի համար անհրաժեշտ 4-5 առարկաները: Սակայն, մյուս կողմից, 10-րդ դասարանը մի քիչ ծանրաբեռնված է, քանի որ հիմնական դպրոցի որոշակի ծրագրեր շարունակվում են, բայց մենք պետք է փորձենք հասնել նրան, որ աշակերտը 11-րդ դասարանով կուրս ավարտի և ամբողջ 12-րդում սովորի միայն իր ընտրած առարկաները: Երկրորդ փոփոխությունը մեր կրթակարգի հիմնախնդիրն էր. աշխատեցինք «Արարատյան բակալավրիատի» վրա` փորձելով այն դիտել ոչ թե որպես այլընտրանքային ծրագիր, այլ դիտել այն մեր կրթակարգի մեջ»,- ասաց նախարարը:
Նա նշեց նաև, որ անկախությունից հետո Հայաստանի կրթական համակարգում կարևորագույն ձեռքբերումն այն է, որ մեզ հաջողվել է կրթական ժամացույցը պահել անթերի, այսինքն` մենք այն տարածքներից ենք, որտեղ կրթական համակարգի ցանկացած փոքրիկ մեխանիզմ աշխատում է: «Այսինքն` մենք ունենք գործող համակարգ` մանկապարտեզից մինչև բուհ: Այս համակարգում, հատկապես` հանրակրթության մեջ, ունենք միջին համակարգ, որտեղ ունենք պիկեր, բարձունքներ, որոնք կրթակարգը պետք է բերի մի տրամաբանության մեջ, որպեսզի դրանք ոչ թե էլիտարացնեն կրթությունը, այլ իրենք դառնան շոգեքարշ և իրենց հետևից տանեն»,- ասաց Մկրտչյանը: