Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
ՀՀ օրենսդրությունն օրենքով սահմանված մենաշնորհ չունի, սակայն, մեր օրենսդրության կառուցվածքը չի բացառում, որ մրցակցության արդյունքում ձևավորվեն մենաշնորհներ. այսօր լրագրողների հետ զրույցում այսպիսի տեսակետ հայտնեց ՀՀ Վերահսկիչ պալատի նախագահի տեղակալ Արա Նռանյանը: «Մեր տնտեսական մրցակցության պաշտպանության օրենսդրությունն ավելի շատ ուղված է գերիշխող դիրքի չարաշահմանը, այլ ոչ թե մրցակցային մենաշնորհի վերացմանը: Սա օրենսդրական առանձնահատկություն է, որը պետք է նկատել»,- ասաց Նռանյանը:
Հարցին, թե մենաշնորհի օրինականացումը, օրինակ` շաքարավազի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքների, դիզվառելիքի մասով որքանո՞վ է մեր տնտեսկան հարաբերություններում կարևորում, Նռանյանը պատասխանեց. «Երկու մոտեցում կա, և դա միշտ էլ ԱԺ-ում քննարկվել է: Եթե մենաշնորհ լինի, մենք կապահովենք ցածր գներ, կա այլ տեսակետ, որը կարող է ոչ պոպուլյար լինել, բայց օրինակ ես այդ համոզումն ունեմ, որ ավելի լավ է լինի մրցակցություն: Ոչինչ, մասշտաբի էֆեկտը թող չլինի, և արդյունքում այդ նույն տնտեսվարողը մի քիչ ավելի թանկ ներկրի, ավելի շատ ծախս կատարի՝ այդ նույն գործունեությունը ծավալելու համար, սակայն, դա կբերի տնտեսական գործունեության ապակենտրոնացմանը, դա կհանգեցնի եկամուտների վերաբաշխմանը: Ես ունեմ իմ անձնական համոզումը, որ Հայաստանի ճանապարհը՝ որպես փոքր երկիր, որը մարդկային պոտենցիալի առումով բավականին մեծ ներուժ ունի, իր ճանապարհը բոլորովին էլ ցածրարժեք արտադրանքի, ծառայությունների կամ ապրանքի թողարկումը չէ: Հայաստանում թող գները լինեն բարձր, բայց աշխատավարձն էլ լինի բարձր»: