Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Տեղեկացրել էինք, որ ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը ֆեյսբուքյան ուղիղ եթերի միջոցով հայտարարել էր, որ Չեխովի անվան թիվ 55 դպրոցը չունի տարրական հանրակրթական ծրագրի արտոնագիր: Yerkir.am-ի հետ զրույցում դպրոցի տնօրեն Գայանե Սարուխանյանը նշել էր, որ իրենք դիմել էին լիցենզիայի վերաձևակերպման համար, սակայն մերժում էին ստացել: Մերժում ստանալուց հետո լիցենզավորման գործակալությունն այդպես էլ, ըստ տնօրենի, չի զբաղվել դպրոցի լիցենզիայի վերաձևակերպմամբ, որը հանձնարարել էր նախկին ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը /մանրամասներն՝ այստեղ/:
Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ԿԳՆ լիցենզավորման գործակալության պետ Մովսես Մովսիսյանը նշեց, որ տարրական հանրակրթական ծրագրի արտոնագրի գործընթացը սկսվել է 2007-ին, երբ լիցենզիայի մասին օրենքում կատարվեց փոփոխություն, ըստ որի՝ այսուհետ տարրական և նախադպրոցական ծրագրերը պետք է լիցենզա ստանային: Նրա խոսքով՝ լիցենզավորման մասին օրենքում հստակ նշված է, որ արգելվում է առանց լիցենզիայի զբաղվել լիցենզավորման ենթակա գործունեության տեսակներով: «Դպրոցները, որոնք մինչ այդ չէին ներկայացրել լիցենզիա, կամաց-կամաց սկսեցին ներկայացնել փաստաթղթեր լիցենզիա ստանալու համար: Սակայն եղան նաև դպրոցներ, որոնք չդիմեցին մեզ, և մեր գործառույթներից դուրս էր պահանջել լիցենզավորման հայտ ներկայացնել: Որոշ դպրոցներ ուղղակի օրենքը շրջանցել ու աշխատել են»,- ասաց Մովսիսյանը:
Նրա խոսքով՝ այսօր խնդրի վերաբերյալ նիստ է հրավիրվել, և նախարարը հանձնարարել է քայլեր ձեռնարկել՝ լիցենզավորման խնդիրը լուծելու համար: Մովսիսյանը տեղեկացրեց նաև, որ լիցենզավորման պահանջները խախտելու համար օրենքում նախատեսվում է տույժ ու տուգանք:
«Բաց հասարակության հիմնադրամներ»-ի կրթության ծրագրի պատասխանատու Լիլիթ Նազարյանն էլ նշեց, որ լիցենզավորման գործընթացին երկու տեսանկյունից կարելի է անդրադառնալ՝ առհասարակ, որքանո՞վ գործընթացն իմաստ ունի, և երկրորդ՝ բոլորն էլ հասկանում են, որ այն իրականում նախորդ կառավարության անփութության, ամենաթողության, անպատժելիության և այն ամբողջ նեգատիվ մթնոլորտի արդյունքն է, որը եղել է: Նրա խոսքով՝ իր համար անհասկանալի է՝ ինչ ասել է, թե չենք իմացել, որ կան դպրոցներ, որոնք լիցենզիա չունեն: «Այն, որ որոշ դպրոցներ լիցենզիա չեն ստացել, ուրեմն որոշ մարդիկ, ովքեր պատասխանատու են եղել սրանով զբաղվել, ուղղակի չեն արել իրենց գործը: Առաջին հերթին նման գործառույթ ունի հենց լիցենզավորման տեսչությունը, և տարօրինակ է, որ 2007-ից մինչ օրս այդ խնդիրը դեռ կա, քանի որ վստահ եմ, որ տեսչությունն այս 11 տարիների ընթացքում մտել է բոլոր դպրոցներ, և վստահ եմ, որ կարելի էր դա նկատել: Միակ բացատրությունն այն է, որ եղել է ամենաթողություն»,- ասաց Նազարյանը:
Ըստ նրա՝ սակայն այս ամենն այնքան էլ չի ազդում կրթության որակի վրա, քանի որ պետական դպրոցի պարագայում լիցենզավորված ծրագիրը հարաբերական է՝ ուսումնական ծրագիրը, չափորոշիչները, ամեն ինչ մշակվում է կենտրոնացված ձևով՝ ԿԳ նախարարության կողմից: «Եթե խիստ ձևով լիցենզավորման պահանջ դրվի, բազմաթիվ դպրոցներ ուղղակի կարող են կանգնել փակման եզրին: Կարծում եմ՝ իրականում շատ քիչ դպրոցներ կբավարարեն պահանջներին»,- ասաց Նազարյանը:
Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանն էլ նշեց, որ երբ 2007-ին Հայաստանում սկսվեց առանձնացված ավագ դպրոցների ռեֆորմը, այդ ժամանակ նախարարությունը մտավ կառավարություն, և Հայաստանի բոլոր դպրոցների համար կայացվեց որոշում՝ որ դպրոցն ինչ ծրագիր է իրականացնելու: «Կառավարությանը, նախքան այս կամ այն դպրոցի՝ որպես ավագ կամ հիմնական դպրոց հաստատելուց առաջ, ճիշտ կլիներ լիցենզավորման հարցը լուծել: Ստացվում է՝ մենք կառավարության որոշմամբ դպրոցին տալիս ենք ավագ, հիմնական կամ միջնակարգ դպրոցի ստատուս, և հետո պարզվում է, որ դպրոցը կրկին պետք է լիցենզավորում անցնի: Այս իրավիճակը ստեղծվել է նաև այն բանի հետևանքով, որ վերջին 10 տարիներին քաղաքապետարանն ու մարզպետարանները բավական ազդեցիկ դարձան, քանի որ իրենք էին լուծում ընտրությունների խնդիրը, ստացան նաև որոշակի լծակներ՝ անտեսող նախարարության պահանջները»,- ասաց Խաչատրյանը:
Նրա խոսքով՝ դպրոցներում չկա իրավաբան, որը կզբաղվի փաստաթղթային հարցերով, և դեռ պարզ չէ՝ վերապատրաստում անցնելիս այդ ամենի մասին տեղեկացվե՞լ են տնօրենները: Խաչատրյանի խոսքով՝ Հայաստանի դպրոցներում իրավական գիտելիքները բավականին թույլ են: «Ճիշտ կլիներ, որ մարզպետարաններն ու քաղաքապետարանը փաթեթով ներկայացնեին դպրոցները լիցենզավորման ծառայությանը, և այդ գործընթացը գնար: Տնօրեն սովորաբար դառնում են նախկին ուսուցիչները, և նրանք հաստատ այդ պրոցեսը չեն կարող տանել: Մյուս կողմից` չի բացառվում, որ եղել են տնօրեններ, ովքեր ուղղակի արհամարհական վերաբերմունք են դրսևորել լիցենզավորման գործընթացի նկատմամբ»,- ասաց նա: