Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
ԱԺ պետաիրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովում այսօր քննարկվեց ներման մասին ՀՀ օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին հարցը:
Հիմնական զեկուցող` արդարադատության փոխնախարար Սուրեն Քրմոյանը ներկայացրեց, որ այսուհետ ներման հետ կապված հարաբերությունները պետք է կարգավորվեն օրենքով: Նշենք, որ այս պահին դրանք կարգավորվում են նախագահի հրամանագրով:
«Միայն դատապարտյալը օրենքի ուժով կկարողանա ներման խնդրագիր ներկայացնել: Դատապարտյալի ներման ինստիտուտ է ամրագրվել ներման միջնորդությունը: Դատապարտյալը պետք է հիմնավորի, թե ինչու իրեն պետք է ներեն»,- ասաց փոխնախարարը:
Այլ անձինք կարող են ներկայացնել ներման միջնորդություններ: Ներման միջնորդություններ ներկայացնելու դեպքում դրանք կցվում են դատապարտյալի կողմից ներկայացված ներման խնդրագրին: Ներման միջնորդությունները չեն քննարկվում, եթե առկա չէ դատապարտյալի ներման խնդրագիրը:
Նշենք, որ նախագծով գործելու է Ներման հարցերի քննարկման հանձնաժողով, իսկ ներման խնդրագրերն անցնելու են վարչապետի ձեռքի տակով։
Ներման խնդրագրի քննարկումը կատարվում է հետևյալ կերպ` ներման խնդրագրի քննարկման նպատակով արդարադատության նախարարությունը ներման խնդրագրի ստացման օրվանից մեկամսյա ժամկետում ներման խնդրագիր ներկայացրած անձի վերաբերյալ կազմում է անձնական գործ և ներկայացնում վարչապետին: Անձնական գործը ստանալուց հետո հնգօրյա ժամկետում վարչապետն այն ուղարկում է Ներման հարցերի քննարկման խորհրդակցական հանձնաժողով՝ ներման խնդրագրի վերաբերյալ եզրակացություն ստանալու:
Նույն նախագծով, հաշվի առնելով ներման խնդրագրի բնույթը և կարևորությունը, բացառիկ դեպքերում վարչապետը ներման խնդրագիր ներկայացրած անձին ներում շնորհելու կամ ներման շնորհումը մերժելու մասին առաջարկությունը Հայաստանի Հանրապետության նախագահին կարող է ներկայացնել` առանց հարցը հանձնաժողովի քննարկմանը ներկայացնելու:
Նշենք նաև, որ հանրապետության նախագահի քննարկմանը ներկայացվող անհրաժեշտ նյութերը նախապատրաստում, ինչպես նաև հանձնաժողովի քարտուղարությունն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարությունը։
Ներման հարցերի քննարկման հանձնաժողովը ստեղծվում և հանձնաժողովի աշխատակարգը հաստատվում է վարչապետի որոշմամբ:
ԱԺ «Ելք» խմբակցության պատգամավոր Էդմոն Մարուքյանն առարկություններ ներկայացրեց նախագծի վերաբերյալ, մասնավորապես հարցրեց` ինչպե՞ս է ստացվում, որ որ վարչապետն է միջնորդող անձը, որ նախագահը ներում շնորհի:
«Սա նախագահից այս իրավունքը վերցնելու նախագիծ է: Նախագահը պետք է քննարկի և անձամբ ներում շնորհի դատապարտյալին, այլ ոչ թե վարչապետը քննարկի և առաջարկի: Ինչպե՞ս է ստացվել, որ նոր լիազորություն եք տալիս վարչապետին` վերցնելով այն նախագահից: Սահմանադրության 139 հոդվածի 2-րդ մասը սահմանում է, որ նախագահին է պատկանում այդ իրավունքը»,- ասաց պատգամավորը:
Քրմոյանը պատասխանեց, որ նախագիծը մշակելիս գործել են բացառապես սահմանադրական նորմերով: «135-րդ հոդվածում ամրագրված է նաև ներման մեխանիզմը։ Դրա համաձայն` հանրապետության վարչապետը ներկայացնում է առաջարկություն ՀՀ նախագահին։ Եթե ուզենանք էլ, չենք կարող փոխել այս մեխանիզմը։ Ներման դեպքում պետք է որևէ սուբյեկտ ներկայացնի առաջարկություն»,- ասաց նա:
Մարուքյանը հակադարձեց, որ Սահմանադրության այդ հոդվածին ինքն էլ է ծանոթ: «Պարտադիր չէ` առաջարկություն ներկայացնողը լինի վարչապետը, օրինակ` Հանրային խորհրդի նախագահը ևս կարող է առաջարկություն ներկայացնել։ Երբ հայեցակարգը ներակայացվում էր, խոսում էին, որ նախագահն ունի ներում շնորհելու իրավունք, այսինքն` այս իրավունքը ավտոմատացված է»,- ասաց նա: