Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Նոյեմբերի 2-ին, հյուրընկալվելով «Կենտրոն» հեռուստաընկերության «Ուրվագիծ» հաղորդաշարին, ՀՀՇ վարչության նախագահ Արամ Մանուկյանը հանդես է եկել ՀՅԴ հասցեին ուղղված զրպարտչական և բացահայտ ստահոդ հայտարարություններով:
ՀՅԴ հանրային կապերի գրասենյակը հաղորդում է, որ Դաշնակցությանն ուղղված մերկապարանոց մեղադրանքները պատասխանի արժանի չէին լինի, եթե պրն Մանուկյանը չաղճատեր իրականությունը և դեպքերի իրական ընթացքը:
«Մասնավորապես` պրն Մանուկյանը պնդում է, որ իրենք առաջ են քաշել ընտրությունների արդար անցկացումն ապահովող չորս պայման, որին ՀՅԴ-ն չի միացել և իբրև թե չի աջակցում: Այդ պայմաններն են.
1. քվեարկողների մատերի թանաքանշում, որը կկանխի կրկնակի քվեարկությունը,
2. ընտրությունների ընթացքի մոնիտորինգ,
3. նկարահանումներ,
4. մասնակցության ցուցակների հրապարակում:
Ի տարբերություն ՀԱԿ առաջնորդի, որը միայն վերջին հանրահավաքին է անդրադարձել ընտրությունների կազմակերպման որակին, ՀՅԴ-ն (և «Ժառանգությունը») դեռևս մայիս ամսին ներկայացրել են ընտրական օրենսդրության այլընտրանքային տարբերակ, որը շուրջ 20 դրույթ էր պարունակում, որոնք ընտրությունների կազմակերպումն ավելի արդար, ազատ և թափանցիկ կդարձնեին: Հիշենք առաջարկներից մի քանիսը.
1. Սահմանել 100% համամասնական ընտրակարգ:
2. Փոխել ընտրական հանձնաժողովների ձևավորման կարգը:
3. Բազմակի քվեարկությունների և լցոնումների բացառման նպատակով.
3.1. քվեարկության մատյանների (քվեարկածների ստորագրություններով) հրապարակում (տեղամասում քվեարկած ընտրողների ցուցակները (այդ թվում` լրացուցիչ ցուցակները),
3.2. քվեարկության կազմակերպման և հաշվարկի ընթացքի պարտադիր տեսաձայնագրում,
3.3. քվեարկությանը մասնակցող յուրաքանչյուր ընտրողի անձնագրի սկանավորման և արխիվացման իրականացում,
4. Քվեարկության արդյունքների հաշվառման համակարգի զարգացման նպատակով.
4.1. ներդնել էլեկտրոնային քվեատուփեր, որոնք հաշվարկում և հնարավորություն են տալիս ցանկացած պահի իմանալ քվետուփում առկա ծրարների (քվեարկության մասնակիցների) թիվը,
4.2. Փոփոխել քվեածրարների հաշվարկման կարգն ու հերթականությունը:
5. Նախընտրական քարոզչության սահմանման, հասանելիության և հավասարության ապահովման նպատակով.
5.1. օրենքով ամրագրել, որ ՀՌԱՀ-ը պետք է հրապարակի իր մոնիտորինգի և վերահսկողության մեթոդիկան (ԵԱՀԿ-ի նման, թե ինչպես է գնահատում անկողմնակալությունը),
5.2. սահմանել նախընտրական քարոզչություն հասկացությունը,
5.3. սահմանել, որ նախընտրական քարոզչության ժամանակ հեռուստառադիոընկերությունների գովազդի մեկ րոպեի սակագինը չի կարող գերազանցել տվյալ հեռուստառադիոընկերության վերջին 6 ամսվա ընթացքում տեղ գտած եւ տվյալ եթերաժամի համար նախատեսված առևտրային գովազդի մեկ րոպեի միջին արժեքը:
6. Թաքնված ընտրակաշառքների բացառման նպատակով օրենսդրորեն կարգավորել «բարեգործական» հիմնադրամների և կուսակցությունների գործունեությունը նախընտրական և ընտրական փուլերում:
7. Վարչական ռեսուրսի օգտագործման բացառման նպատակով օրենսդրորեն արգելել գործադիր իշխանության ներկայացուցիչների կողմից պետական գույքի, ինչպես նաև պետական դիրքի օգտագործումը քարոզչական հնարավորությունների ընդլայնման համար:
Համեմատելով վերը նշված կետերը, կարող ենք նշել, որ ՀԱԿ առաջ քաշած պահանջները, ավելի ամբողջական ու համակարգված, վաղուց բարձրաձայնվել էին ՀՅԴ-իկողմից, թերևս բացառությամբ մատերի թանաքոտման, որը Դաշնակցությունն առաջարկել էր փոխարինել ավելի քաղաքակիրթ՝ անձնագրերի սկանավորման տարբերակով: Այսպիսով, կարող ենք ենթադրել, որ ՀՀՇ առաջնորդը կա՛մ տեղյակ չէ նախընտրական գործընթացներից և քաղաքական ուժերի դիրքորոշումներից, կա՛մ նենգափոխում է դրանք:
Ակնհայտ է, որ ՀՀՇ-ն և նրա դուստր ձեռնարկություն ՀԱԿ-ը, փորձում են մոլորեցնել հայ հասարակությանը, իրենց ներկայացնելով որպես միակ «իրական» ընդդիմություն, կամ քաղաքական ուժ, որն ընդունակ է համախմբել ընդդիմադիր քաղաքական ուժերին, իսկ «համաքաղաքացիական մոբիլիզացիա» ասելով` նկատի ունեն միայն իրենց կուրորեն հետևելը»,- ասված է ՀՅԴ հանրային կապերի գրասենյակի տարածած հաղորդագրության մեջ: