Փոխարժեքներ
07 05 2025
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.46 |
EUR | ⚊ | € 440.99 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.8093 |
GBP | ⚊ | £ 519.97 |
GEL | ⚊ | ₾ 141.93 |
«Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Արմենուհի Կյուրեղյանի ելույթը՝ ԱԺ հայտարարությունների ժամին
«Սիրելի հայրենակիցներ, ձեզ եմ ներկայացնելու ԿԳՄՍ նախարարի հերթական հրամանի հնարավոր բացասական հետևանքները:
Միաժամանակ հրավիրում եմ ԱԺ կրթության հարցերով մշտական հանձնաժողովի ուշադրությունը բարձրացված հարցին:
Եվ այսպես.
ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով «Դպրոցական տարիքի երեխաներին հանրակրթության մեջ ընդգրկելու, սահմանված ժամկետից ուշ հանրակրթության մեջ ընդգրկվող երեխաների կրթության կազմակերպման … կարգի» մեջ կատարվել է փոփոխություն, համաձայն որի
«Հանրակրթության մասին» օրենքով սահմանված ժամկետից ուշ
սովորողը հանրակրթության մեջ ընդգրկվում է մինչև տվյալ օրացուցային տարվա դեկտեմբերի 31-ը ներառյալ 7 և 8 տարին լրանալու դեպքում տարիքային խմբին համապատասխան դասարան՝ ընդհանուր հիմունքներով՝ 2025-2026 ուսումնական տարվանից սկսած:
Փաստորեն ըստ այս հրամանի.
Եթե երեխան որևէ պատճառով, նաև խիստ հիմնավոր, չի գնացել դպրոց , ապա հաջորդ տարի միանգամից երկրորդ դասարան է գնալու։ Տառերը, գրել, կարդալ չիմացողը, մաթեմատիկայում մինչև 20-ի սահմանում գումարում, հանում չիմացողը նստելու է միանգամից երկրորդ դասարան, որի ծրագրով անցնում են բազմապատկման աղյուսակը, երկար տեքստերի վարժ ընթերցանություն, ուղղագրական կանոններ և այլն։
Այս ամենը հարցեր են առաջացնում.
• Ինչպե՞ս է լրացվելու 1 տարվա բացթողումը։
• Ո՞վ է լրացուցիչ օգնելու երեխային 2-րդ դասարանի ծրագրին զուգահեռ։
• Կա՞ մշակված ծրագիր, մեթոդաբանություն։
• Եթե այդ պարտականությունները դրվելու են դասվարի վրա, ապա վճարվելու է՞ արդյոք դասվարը լրացուցիչ ծանրաբեռնվածության համար: Հակառակ պարագայում արդյոք կապահովվի անհրաժեշտ որակ:
Արդյունքում ունենալու ենք.
Կրթությունից հիասթափված երեխա, 0 մոտիվացիա սովորելու նկատմամբ, «վատ սովորող»-ի պիտակ,
Ծնողի համար ֆինանսական մեծ ծախս լրացուցիչ մասնագետի մոտ պարապելու համար։
• Ուսումնասիրվե՞լ են արդյոք աշակետների՝ ուշ տարիքում դպրոց հաճախելու պատճառները:
• Ի՞նչ ռիսկեր կարող են առաջանալ այս հրամանի կիրարկման պայմանններում և ի՞նչ քայլեր են առաջարկվում նման ռիսկերի հաղթահարման ուղղությամբ:
Արդյունքում ունենալու ենք կրթության ոչ բավարար մակարդակ, անգրագիտության աճ:
Թե՞ հենց սա է այս հրամանի նպատակը:
Չէ՞ որ չկրթված մարդուն ավելի հեշտ է կառավարել»: