Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.76 |
EUR | ⚊ | € 406.4 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.79 |
GBP | ⚊ | £ 488.37 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.31 |
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ) «Մասնավոր հատվածի զարգացում և ՄԿՈՒ›› (ՄՀԶ ՄԿՈՒ) ծրագրի աջակցությամբ, փետրվարի 6-7-ին մեկնարկել է դուալ ՄԿՈՒ համակարգի պիլոտավորման գործընթացը Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջում: Քոլեջում համակարգը կփորձարկվի «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում›› և «Զբոսաշրջություն›› մասնագիտությունների գծով:
Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը հաջողություն է մաղթել քոլեջի դասախոսական կազմին, ուսանողներին և մասնավոր հատվածը ներկայացնող ընկերությունների ղեկավարներին՝ ծրագրի պիլոտավորման գործընթացում: «Լինելով ամենաճկուն կրթական մակարդակը՝ ՄԿՈՒ-ն կարող է արագորեն արձագանքել ժամանակակից արտադրության փոփոխություններին: Այդ պատճառով դուալ համակարգի ներդնումը կարող է համարվել կրթական բարեփոխումների հիմնական ուղղություններից մեկը»,-իր խոսքում նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ ընդգծելով, որ ծրագիրը հնարավորություն է ստեղծում գործնական ուսուցման միջոցով ապահովել կրթության որակի բարձրացում:
«ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ GIZ-ի աջակցությամբ, հաստատուն քայլերով շարունակում է պիլոտավորումը Հայաստանում, որն արդեն մեկնարկել է գինեգործության, զբոսաշրջության և ՏՏ ոլորտներում: Այնուհետև այն կընդգրկի նաև այլ ռազմավարական նշանակություն ունեցող ոլորտներ, մասնավորապես՝ ճշգրիտ ճարտարագիտություն, մեխատրոնիկա, ռոբոտաշինություն և այլն»,-նշել է նա:
GIZ-ի ՄՀԶ ՄԿՈՒ ծրագրի հայաստանյան թիմի ղեկավար Վիլհելմ Հուգոյի խոսքով՝ ծրագիրն աջակցում է Հայաստանում զբաղվածության ապահովման համար կարևոր գինեգործության, զբոսաշրջության և ճշգրիտ ճարտարագիտության/տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտներին, և համապատասխանաբար դուալ կրթական համակարգի տարրերը կփորձարկվեն առաջին հերթին հենց այս ուղղություններում:
Առանձնացնելով դուալ համակարգի առավելությունները՝ ԳՄՀԸ ծրագրի փորձագետ Յուլիա Ստակյանն իր հերթին նշել է, որ դուալ համակարգն օգնում է զարգացնել ՄԿՈւ շրջանավարտների մասնագիտական կարողությունները՝ ապահովելով վերջինների մրցունակությունը աշխատաշուկայում: «Դուալ համակարգը նաև նպաստում է սոցիալական գործընկերության զարգացմանը կրթության ոլորտում, որն իր հերթին դառնում է տնտեսության արդիականացման և զարգացման հզոր խթան»,-ընդգծել է Յուլիա Ստակյանը:
«Տարածաշրջանի շուկայի ուսումնասիրության արդյունքում պարզվել է, որ ավտոմոբիլների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման ծառայությունները մեծ պահանջարկ են վայելում։ Դուալ համակարգի տարրերի ներդրման շնորհիվ հնարավոր կլինի ուսանողների մոտ մասնագիտական հմտություններն ու կարողություններն ավելի ամրապնդել, քանի որ այն իրենից ներկայացնում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում, և ուսանողները հնարավորություն են ունենալու գործնական և պրակտիկ աշխատանքները կատարել հենց գործատուի մոտ»,-իր ելույթում նշել է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսումնական աշխատանքների գծով փոխտնօրեն Հայկ Բրուտյանը:
Ծրագրի զբոսաշրջության փորձագետ Արմինե Իսրայելյանն էլ իր հերթին խոսել է Հայաստանում զբոսաշրջության և հատկապես Տավուշի մարզի զբոսաշրջային ներուժի մասին՝ ընդգծելով քոլեջի դերը՝ ոլորտում որակյալ կադրեր պատրաստելու հարցում:
Միջոցառումներին ներկա էին նաև Տավուշի մարզի մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ, ովքեր խոսել են քոլեջի ապագա շրջանավարտների նկատմամբ իրենց պահանջների ու սպասելիքների մասին: Նրանք արձանագրել են, որ, մասնավորապես, երկու պիլոտավորվող ոլորտներում էլ առկա է որակյալ և ժամանակակից հմտությունների տիրապետող մասնագետների մեծ պահանջարկ՝ հույս հայտնելով, որ նոր համակարգի ներդրումը կլրացնի այդ բացը:
ՀՀ ԿԳՆ