Փոխարժեքներ
19 06 2025
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 384.44 |
EUR | ⚊ | € 434.11 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.8278 |
GBP | ⚊ | £ 515.15 |
GEL | ⚊ | ₾ 140.51 |
Մայիսի 12-ին Սնանկության դատարանը հաստատել է «Հայկական ազգային ավիաուղիներ» ՓԲԸ-ի (առավել հայտնի է «Ֆլայ Արնա» ապրանքանիշով) պարտատերերի վերջնական ցուցակը, գրում է «Հետք»–ը:
Վերջնական ցուցակը դատարանը հաստատել է մայիսի 12-ին: Դրանում տեղ է գտել 42 պահանջ, ընդ որում՝ բոլորը չապահովված պահանջներ են (ապահովված են համարվում այն պահանջները, որոնք ծանրաբեռնված են գրավով կամ երաշխիքով (երաշխավորությամբ)): Պարտատերերը գլխավորապես ֆիզիկական անձինք են՝ «Ֆլայ Արնայի» նախկին աշխատակիցները, որոնց աշխատավարձերն այդպես էլ չվճարվեցին: Վերջիններիս պահանջների չափը տատանվում է 625 հազարից մինչեւ 11 մլն դրամի սահմաններում: Նախկին աշխատակիցների պահանջները, ինչպես սահմանված է «Սնանկության մասին» օրենքում, ընդգրկված են «գ» հերթում:
Պարտատերերի մեջ կան նաեւ մի քանի ընկերություններ՝ հայկական ու արտասահմանյան, այդ թվում՝ օդանավերի վարձատու Impact Aviation Services Limited-ը (ընդհանուր պահանջի չափը՝ շուրջ 780 հազ. դոլար), ինչպես նաեւ ավիացիոն ոլորտին ՏՏ ծառայություններ մատուցող արաբական Information Systems Associates FZE-ն (628 հազ. դոլար), որոնք երկուսն էլ Air Arabia-ի դուստրերն են:
Սրանք ամենախոշոր պարտատերերն են, սակայն նրանց պահանջներն ընդգրկվել են ավելի ցածր՝ «է» հերթում: Նույնը վերաբերում է ռուսական FF Cargo Services ընկերությանը, որը եղել է ՌԴ-ում «Ֆլայ Արնայի» բեռների վաճառքի գործակալ եւ պահանջում է 130 հազ. դոլար: Այլ կերպ ասած՝ մինչեւ ամբողջությամբ չբավարարվեն «գ» հերթի պահանջները, այս ընկերություններին հերթ չի հասնի: Բայց ամբողջ հարցն այն է, թե արդյոք «Ֆլայ Արնան» այդքան գույք ունի, որի իրացումից գոյացած միջոցներով հնարավոր կլինի փակել թեկուզ նախկին աշխատակիցների պարտքերը:
Նյութն ամբողջությամբ՝ սկզբնաղբյուր կայքում: