կարևոր
0 դիտում, 8 տարի առաջ - 2016-06-07 16:20
Հասարակություն

ԿԳ նախարարը մանրամասնել է, թե առաջիկայում ինչ փոփոխություններ են սպասվում քննություններում

ԿԳ նախարարը մանրամասնել է, թե առաջիկայում ինչ փոփոխություններ են սպասվում քննություններում

Տեղեկացրել էինք, որ այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այցելել է Երևանի թիվ 170 ավագ դպրոցում տեղակայված քննական կենտրոն և մասնակցել «Հայոց լեզու և հայ գրականություն» առարկայի միասնական քննության մեկնարկին:

Նախարարը տեղեկացրել է, որ Գնահատման  և թեստավորման կենտրոնի հետ համատեղ  ԿԳ նախարարությունն ունի որոշակի ծրագրեր:

«Հաջորդ տարի պետք է փորձենք լուծել մի քանի կարևոր սկզբունքային  հարցեր: Տանջատելու  ենք  երեք գործընթաց: Հիմա  բոլորը կենտրոնացված  են մեկ  տեղում՝  և' պետական պատվերը, և' քննական  գործընթացը, և ' մրցույթը: Երեքն  էլ  անցկացվում են  թեստավորման կենտրոնում:  Թեստավորման կենտրոնը պետք է  իրականացնի իր հիմնական գործընթացը՝ իրականացնի գիտելիքների գնահատում:  Այնուհետև պետական պատվերը կկենտրոնացնենք մեկ  համակարգում, որտեղ հիմնական շեշտադրումը կկատարենք  սոցիալական բաղադրիչի վրա, այսինքն`  պետական պատվերի, կրթաթոշակների  հսկայական  զանգվածը կդնենք զուտ սոցիալապես անապահով  շերտերի անվճար ուսուցման ապահովման վրա: Վերջին գործընթացը  կլինի այն,  որ  համալսարանները  կհաստատեն անցողիկ  շեմերը, և, ըստ  այդմ, մրցույթները կիրականացվեն բարձրագույն ուսումնական  հաստատություններում»,- ասել է նախարարը:

Նա նշել է նաև, որ այժմ մշակման փուլում է  «Բարձրագույն և հետբուհական  կրթության մասին»  ՀՀ օրենքը, և այն ունի այնպիսի ձևաչափ, որն  աշխարհի շատ երկրներում  ընդունված է: Օրենքը, ըստ Մկրտչյանի, պետության օժանդակությունն ավելի հասցեական  կդարձնի, քանի որ  մեր հանրապետության  մի զգալի  հատված, որը  սոցիալական  անապահով  շերտերից է, հնարավորություն  չունի մասնավոր կրկնուսույցների մոտ պարապելու, անգամ`  ընտանիքները  հնարավորություն չունեն ուսանողական  վարկ  վերցնելու:

«Նման  երեխաներին  հնարավորություն  ենք  ընձեռելու  անվճար կրթություն ստանալ: Եվ սա է  պատճառը, թե  ինչու  ենք  ցանկանում  պետական պատվերի  մեջ  սոցիալական   հատվածը հստակեցնել: Կրթաթոշակ կամ պետական  պատվեր հասկացությունը  պետք  է  բաժանվի  երեք  մասի` սոցիալական, ավելի նպատակային  ուսուցման,  և  գիտելիքի՝  զուտ  քննական  արդյունքներով: Սա  լուրջ բեռնաթափում  կիրականացնի»,- ասել է նախարարը:

Մկրտչյանի  խոսքով` թեստային  կենտրոնացված  համակարգն  ունի  առավելություններ օբյեկտիվության   և  հակակոռուպցիոն համատեքստում, բայց,  մասնագիտական որակի  իմաստով,  ավտոմատ  ստուգումը  չի  տալիս  այն հնարավորությունները, որն առաջատար համալսարաններում կազմակերպում  են  բանավոր  քննության, փոխադրությունների  և  էսսեների   միջոցով: