կարևոր
0 դիտում, 11 տարի առաջ - 2013-05-04 07:45
Իրավական

Ոստիկանը կարո՞ղ էր կանխել վթարը

Ոստիկանը կարո՞ղ էր կանխել վթարը

1-ի լույս 2-ի գիշերը Գարեգին Նժդեհի հրապարակում տեղի ունեցած ողբերգական ավտովթարը, որի հետևանքով մահացել էր 26-ամյա Դավիթ Հայրապետյանը, պարզվում է՝ նախապատմություն է ունեցել: Ըստ «Հայկական ժամանակ»-ի տեղեկությունների՝ մինչ այդ վթարը Դավիթ Հայրապետյանի «BMW» մակնիշի ավտոմեքենան կանգնեցրել է ՃՈ աշխատակիցը և փորձել է տուգանել արագությունը գերազանցելու համար: Մեքենայի վարորդը, սակայն, զանգահարել է ինչ-որ մեկին և ասել, որ խոսի ճՈ աշխատակցի հետ, որպեսզի իրեն չտուգանի:

 

ՃՈ աշխատակիցը համաձայնել է, բայց պայմանով, որ վարորդի հետ եղած մյուս երեք հոգին իջնեն մեքենայից և ինքը մենակ գնա, քանի որ ի վիճակի չէ մեքենա վարել: Երեք հոգին իջել են մեքենայից և Դավիթը շարունակել է ճանապարհը, սակայն րոպեներ անց տեղի է ունեցել դժբախտ պատահարը:

 

Տե­ղեկությունը ճշտելու համար լրագրողը զրուցել է ճանապարհային ոստիկանության պետ Արսեն Արշակյանի հետ: Վերջինս ասել է. «Առաջին անգամ եմ նման տեղեկություն լսում, իմաստը չեմ հասկանում, մեր պրակտի­կայի մեջ դեռ նման դեպք չի գրանցվել (որպեսզի ՃՈ աշխա­տակիցը 3 հոգու իջեցնի մեքենայից, իսկ վարորդին չտուգանի ու թողնի գնա. խմբ.)»:

 

Վերջինիս արտահայտած զարմանքը հասկանալի է: Իսկ ո՞ւմ համարին կատարած զանգը կարող էր այդքան ազդեցիկ լինել ՃՈ աշ­խատակցի համար: Ըստ տարածված տեղեկությունների, երի­տասարդի հայրը աշխատում էր Միխայիլ Բաղդասարովի հետ, բավական բարձր պաշտոն է զբաղեցրել վերջինիս պատկա­նող ընկերություններից մեկում, իսկ նախկինում եղել է ճանաչ­ված օդաչու: Ըստ որոշ տեղեկությունների՝ նա ինչ-որ ժամա­նակահատվածում եղել է նախագահական ինքնաթիռի օդա­չուն:

 

Տեղեկություններ կան նաև, որ զոհված երիտասարդի հոգեհանգստին մասնակցել է Սերժ Սարգսյանը: Այս ամենի հա­մադրումից դժվար չէ կռահել, որ երիտասարդի ծանոթների շր­ջանում ոստիկանին զանգահարող և հրահանգներ տվող ան­ձանց պակասություն չի զգացվել: