Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանն այսօր նախարարության մեկ տարվա հաշվետվությունը ներկայացնելիս անդրադարձավ վարչապետի` Լարսին այլընտրանքային ճանապարհ կառուցելու հանձնարարականին:
Նախարարը տեղեկացրեց, որ վրացական կողմը ավելացրել է իրենց ճանապարհը մաքրող տեխնիկաները: «Վերջերս նորից հանդիպեցի Վրաստանի ավտոճանապարհային տնօրենի հետ, և նա վստահեցրեց, որ ավելացրել են ձյուն մաքրող տեխնիկան: Բացի դրանից` արդեն նախագծային աշխատանքներ են գնում` այդ հատվածում թունելի կառուցման համար: Մյուս տարվանից կսկսվի թունելի կառուցումը այդ հատվածում, որը կտևի մոտ երեք տարի»,- հայտնեց նա:
Ըստ նախարարի` այլընտրանքային ճանապարհը միայն ցամաքային ճանապարհը չէ, այլև` լաստանավային, որը Հարավկովկասյան երկաթուղին կազմակերպեց: «Բավականին հարմար գնային առաջարկներ ներկայացրեց գործարարներին: Դա ես համարում եմ այլընտրանքային ճանապարհ: Ինչ վերաբերում է ցամաքային այլընտրանքային ճանապարհներին ապա դրանք գտնվում է երկու այլ պետությունների տարածքում: Մենք կարող ենք միայն, նրանց հետ աշխատելով, գտնել այլ լուծում, բայց չենք կարող Վրաստան-Ռուսաստան ավտոճանապարհի կառուցման առաջարկ ներկայացնել»,- ասաց նա:
Մարտիրոսյանը նաև նշեց, որ վարչապետի հանձնարարականը կատարվել է:
Ինչ վերաբերում է Իրան-Հայաստան երկաթգծին, նա տեղեկացրեց, որ Հայաստանը պայմանագիր ունի արտասահմանյան ընկերության հետ, որը ներդրող պետք է բերի շինարարական աշխատանքները կատարելու համար: «Ես երկու անգամ հանդիպել եմ ընկերության տնօրենի հետ, ներկայացրել եմ մեր պահանջները: Եթե չկատարեն մեր պահանջները, Հայաստանը կվերանայի պայմանագիրը»,- հայտարարեց Մարտիրոսյանը:
Դիտարկմանը` ընկերության անուն ինչու չի նշվում, նախարարն արձագանքեց. «Դա «Ռոսիա ՖԶԵ» ընկերությունն է»: