Եթե նոր ասելիք չկա, պարտադիր չէ ամեն օր ելույթ ունենալ. Ա. Ավետիսյան
ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դոցենտ, բ.գ.թ., Հայկական PR ասոցիացիայի նախագահ Աստղիկ Ավետիսյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է.
«Թեմատիկ ելույթների ժամանակ պետք է ունենալ մեկ հստակ ուղերձ և բոլոր ելույթների ժամանակ հնչեցնել։ Դրանք չպետք է հակասեն իրար։ Նախկին ելույթները պետք է մշտադիտարկվեն, դրանց կարևոր, ազդեցիկ հատվածները կարելի է պարբերաբար օգտագործել։
Հիշե՛ք կարճ ելույթներն ավելի ազդեցիկ են։
Եթե նոր ասելիք չկա, պարտադիր չէ ամեն օր ելույթ ունենալ»։