Փոխարժեքներ
25 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.76 |
EUR | ⚊ | € 406.4 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.79 |
GBP | ⚊ | £ 488.37 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.31 |
Ամերիկյան Amazon օնլայն-ռիթեյլերն առաջին տեղում է աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում: Ցուցակը կազմել են բրիտանական WPP և Kantar Millward Brown ընկերությունները. հայտնում է РИА Новости-ն:
Նշվում է, որ Amazon-ը մեկ տարում զգալի աճ է ունեցել, դրա արժեքն աճել է 52 տոկոսով` հասնելով 315,505 մլրդ դոլարի:
Երկրորդ տեղում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 3 տոկոսով` կազմելով 309,505 մլրդ դոլար:
Google երեք տարվա մեջ առաջին անգամ զիջել է դիրքերը` հայտնվելով երրորդ հորիզոնականում:
Հնգյակը եզրափակում են Microsoft –ը և Visa-ն:
Չինական Alibaba-ն 7-րդ հորիզոնականում է: