Փոխարժեքներ
04 03 2025
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 393.86 |
EUR | ⚊ | € 413.95 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.4115 |
GBP | ⚊ | £ 501.07 |
GEL | ⚊ | ₾ 141.17 |
Ամերիկյան Amazon օնլայն-ռիթեյլերն առաջին տեղում է աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդների ցուցակում: Ցուցակը կազմել են բրիտանական WPP և Kantar Millward Brown ընկերությունները. հայտնում է РИА Новости-ն:
Նշվում է, որ Amazon-ը մեկ տարում զգալի աճ է ունեցել, դրա արժեքն աճել է 52 տոկոսով` հասնելով 315,505 մլրդ դոլարի:
Երկրորդ տեղում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 3 տոկոսով` կազմելով 309,505 մլրդ դոլար:
Google երեք տարվա մեջ առաջին անգամ զիջել է դիրքերը` հայտնվելով երրորդ հորիզոնականում:
Հնգյակը եզրափակում են Microsoft –ը և Visa-ն:
Չինական Alibaba-ն 7-րդ հորիզոնականում է: