Փոխարժեքներ
28 05 2025
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 384.44 |
EUR | ⚊ | € 434.11 |
RUB | ⚊ | ₽ 4.8278 |
GBP | ⚊ | £ 515.15 |
GEL | ⚊ | ₾ 140.51 |
Քաղաքական մեկնաբան Հակոբ Բադալյանը գրում է.
«Հայաստանի ԱԺ նախագահը ասում է, թե՝ Արցախի ԱԺ-ն Հայաստանում նախագահ է ընտրում, Ալիեւն էլ «Արեւմտյան Ադրբեջան» է հայելայնորեն առաջ բերում:
Նախ, Ալիեւն «Արեւմտյան Ադրբեջան» առաջ է բերել շատ ավելի վաղուց: Երկրորդ, ինքնիշխանապաշտ պետության բարձրաստիճան որեւէ պաշտոնյա չի կարող իրեն թույլ տալ արդարացնել այդ պետության հանդեպ որեւէ այլ պետության հավակնություն: Եթե որեւէ բարձրաստիճան պաշտոնյա որեւէ ձեւակերպմամբ կամ տրամաբանությամբ արդարացնում է Հայաստանի հանդեպ Ադրբեջանի հավակնությունը, ապա դա նշանակում է, որ այդ պաշտոնյան կամա, թե ակամա գտնվում է Ադրբեջանի ազդեցության ներքո:
Իհարկե պետք է նկատել, որ դա առաջինն արեց Նիկոլ Փաշինյանը, երբ նախորդ տարի իր հարցազրույցներից մեկում նշում էր, թե՝ մենք Արեւմտյան Հայաստան ենք ասում, իրենք էլ՝ «Արեւմտյան Ադրբեջան»:
Երրրորդ: Թե Արցախը որեւէ կերպ համեմատելի չէ «Արեւմտյան Ադրբեջան» հորինվածքի հետ, թե նույնիսկ Արեւմտյան Հայաստան ձեւակերպումը: «Հավասարեցնել» այդ հասկացությունները, նշանակում է գործել Ադրբեջանի ռազմավարական նպատակի ծիրում, որովհետեւ Բաքվի համար նվազագույն խնդիրը հենց այդ հավասարությանը հասնելն է, որպես առաջին քայլ:
Հաջորդիվ, լինելու է իր օրակարգը առաջ մղելը:
Այս պատկերը՝ Հայաստանի բարձրաստիճան պաշտոնյաների այդօրինակ հայտարարությունները, բացի կոնկրետ խնդրահարույց հանգամանքներից, ունի նաեւ մեկ այլ՝ ընդհանրական խնդիր:
Ընդհանրապես, խորհրդարանական ինստիտուտը, գործնականում բոլոր երկրներում աչքի է ընկնում քաղաքական հայտարարությունների առավել ազատությամբ եւ անկաշկանդությամբ, երբ քաղաքական գործիչը՝ խորհրդարանականը, ձեռնպահ է մնում գործադիր իշխանության ներկայացուցչին բնորոշ դիվանագիտական բծախնդրությունից:
Պարզ է, որ խոսքը «ռազմահայրենասիրական» պաթոսի մասին չէ, այլ պարզապես ավելի անկաշկանդ քաղաքական հռետորաբանության: Որովհետեւ, պետական քաղաքականության անմիջական իրականացումը գործադիրի առաքելությունն է եւ խորհրդարանը իր տարբերվող հայտարարություններով եւ վարքագծով կարող է նույնիսկ ճկունության հավելյալ տարածք ապահովել գործադիրի համար:
Բայց, դա իհարկե այն երկրներում, որտեղ խորհրդարանները քաղաքական ինստիտուտ են, այլ ոչ թե կառավարություններին կից կառույց:
Հայաստանը, ցավոք սրտի, այդ երկրների շարքում չէ»: