Փոխարժեքներ
25 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 390.14 |
EUR | ⚊ | € 409.14 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.75 |
GBP | ⚊ | £ 490.8 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.52 |
Թուրքիայի ազգային կրթության նախարարությունը նոյեմբերի 26-ին անցկացված «TEOG» քննության ժամանակ (նախնականից միջնակարգ դպրոց անցնելու համար անցկացվող քննություն) «Թուրքիայի Հանրապետության հեղափոխության պատմությունը և քեմալիզմը» գրքույկում չի անտեսել նաև Հայկական հարցը։
Ըստ «Ակօս»-ի` ազգային կրթության նախարարությունը (ԱԿՆ) սկանդալային քննական հարցեր է ներկայացրել: Այսպես`
* հետաձգել է տեղահանվածների հարկերը,
* սպաներին հանձնարարվել է պաշտպանել տեղահանվածներին գաղթի ամբողջ ճանապարհին,
* թույլատրվել է, որ (տեղահանվածները) իրենց հետ վերցնեն իրենց իրերը,
* նաև հրամանագիր է հրապարակվել, որով տեղահանվածներին պատերազմի ավարտից հետո վերադառնալու իրավունք է տրվել:
Այս տեղեկությունների համաձայն՝ Օսմանյան կայսրության գաղթի քաղաքականության մասին նշվածներից ո՞ր տարբերակը չի համապատասխանում իրականությանը:
ա) կարևորություն է տրվել տեղահանվածների անվտանգությանը,
բ) փորձել են պաշտպանել տեղահանվածների նյութական իրավունքը,
գ) տեղահանւթյամբ փորձ է արվել ոչնչացնել Անատոլիայի հայկական ունեցվածքները,
դ) տեղահանությունը իրավական դաշտում է իրականացվել:
Ազգային կրթության նախարարության կազմած մեկ այլ հարց ևս` «Արևելյան ճակատի ռազմական հաղթանակից հետո հայերի հետ կնքվել է Գյումրու պայմանագիրը։ Դրանով թուրք ժողովրդի վստահությունը խորհրդարանի նկատմամբ ավելացել է։ Հայաստանը ճանաչել է Թուրքիայի Ազգային մեծ ժողովի (ԹԱՄԺ) գոյությունը և չեղյալ է համարել Սևրի պայմանագիրը»։
Այս տեղեկությունների համաձայն՝ Արևելյան ճակատում տարված հաղթանակի հաջողությունների մասին նշվածներից ո՞ր տարբերակը չի համապատասխանում իրականությանը:
ա) մեծացել է ԹԱՄԺ-ի հեղինակությունը,
բ) ԹԱՄԺ-ը քաղաքական հաջողություն է ունեցել,
գ) ճակատների մեջ կոալիցիա է ապահովել,
դ) վերացել են հայերի՝ անատոլիական հողերի հետ կապված նկրտումները:
Սրան արձագանքել է Թուրքիայում փոքրամասնությունների իրավունքների միջազգային խմբի համակարգող Նուրջան Քայան, ով հոկտեմբեր ամսին քննադատել էր կրթական համակարգը։
«Ակօս»-ի հետ զրույցում Քայան նշել է. «Կրթական համակարգի հիմնական նպատակը ոչ թե երեխայի շահերը պաշտպանելը, մանկավարժական զարգացումը, առաջադիմության բարելավումը և բազմակարծիք ժողովրդավարական արժեքները սերմանելն է, այլ թուրք ազգայնականության և թուրք մահմեդականության սինթեզը: Նաև պատմության սխալ մեկնաբանություն է իրականացվում»:
Նա նաև նշել է, որ կրթական համակարգը և քննություններն օգտագործվում են որպես Հայոց ցեղասպանության հերքումը տարածելու միջոց: Քայան ընդգծել է, որ նմանատիպ դեպքերի հանդիպել են նաև նախկինում, և որ սա շարունակական գործընթաց է դարձել՝ քննությունները դարձնելով գործիք: Նա նաև հավելել է, որ այս երևույթն անընդունելի է: