Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
-Մարտինի համերգին չես գալիս:
-Յորգանցի:
-Վայ, լսի ինչ ես ասում, սաղ քաղաքն այդ մասին է խոսում:
-Լավ, դա ասա, որ ես էլ իմանամ, թե ինքն ով է:
-Մարտին Մկրտչյան, լավ հավեսով երգեր է երգում: Գալիս ես:
Ու մինչ ես մտածում էի, թե ով է Մարտինը, վերջինս լցնում էր Համալիրը: Համալիրում համերգ ունենալու համար հավանաբար պետք է բազմաթիվ ունկնդիրներ ունենաս. վերջիվերջո հո տակ տալով համերգ չես տալու, ինչ է թե անունը դուրս գա, որ համալիրում է եղել... Իսկ միգուցե արժե տակ տալ...
Ամբողջ օրը մտածում էի` տեսնես դահլիճը լիքն է եղել: Պարզվեց` այո: Սկսեցի նախանձել. մաքուր հայի նախանձով: Շաբաթներ առաջ Հայաստան էր եկել հայտնի դաշնակահար Ելենա Բաշկիրովան, ում համերգին աջ եւ ձախ շարքի նստատեղերից շատերն ազատ էին: Ինչու..., պարզ է, որովհետեւ Մ. Մկրտչյանի համերգը լավ PR էր արվել, իսկ դասական երաժշտության եւ ոչ մի համերգ չի գովազդվում:
Մեր մաեստրոներից մեկն ասում է, որ դասական երաժշտությունը չպետք է գովազդվի: Համամիտ եմ, դասական երաժշտությունը գովազդի կարիք չունի, բայց ոչ մեզ մոտ` Վենետիկում, Գերմանիայում, նաեւ Ռուսաստանում... Ինչ անենք` ասենք, որ այն չպետք է գովազդվի ու աղքատ հպարտի հոգեբանությամբ սպասենք, թե երբ է դահլիճում միայն մեկ ունկնդիր մնալու:
Իսկ ինչ կլինի, եթե հեռուստաընկերությունները, որոնց վիճակված է կրթադաստիարակչական դեր ստանձնել, հեռուստասերիալներից մեկի գովազդի փոխարեն անվճար դասական համերգներ գովազդեն:
Հնարավոր չէ՞..., հնարավոր է, ուղղակի ցանկություն է պետք` գալիք սերնդին զարգացած տեսնելու: Միգուցե նրանք լավը չի գովազդում, որպեսզի ժողովուրդը շատ չզարգանա, այսինքն` հասկանա իշխանությանը... Հավանաբար, հենց այս իսկ պատճառով էլ շատերի գործերը «յուղած» են գնում իշխանավորների հետ:
Կ. Հ.