Փոխարժեքներ
22 11 2024
|
||
---|---|---|
USD | ⚊ | $ 389.45 |
EUR | ⚊ | € 409.74 |
RUB | ⚊ | ₽ 3.86 |
GBP | ⚊ | £ 491.95 |
GEL | ⚊ | ₾ 142.08 |
Իրանը խորհրդակցում է Ադրբեջանի հետ Պարսից ծոց-Սև ծով միջանցքի շուրջ համաձայնագիր կնքելու վերաբերյալ. հայտարարել է Իրանի փոխարտգործնախարար Մեհդի Սաֆարին։
Նա հայտնել է, որ Իրանի, Ադրբեջանի, Հայաստանի, Վրաստանի, Բուլղարիայի և Հունաստանի միջև շարունակվում են Պարսից ծոց-Սև ծով միջանցքի վերաբերյալ համաձայնագիր կնքելու բանակցությունները, որոնց հաջորդ փուլը նախատեսվում է անցկացնել Սոֆիայում ապրիլ-մայիսին, երբ համաձայնագրի տեքստը պատրաստ կլինի ստորագրման։
«Թեհրանում և այլ համապատասխան մայրաքաղաքներում համաձայնագրին մասնակից երկրների դեսպանների հետ ոչ պաշտոնական նախապատրաստական աշխատանքներ են տարվում, ուստի, Աստծո կամոք, մենք շուտով ականատես կլինենք տարբեր երթուղիներով կարևոր տրանսպորտային միջանցքի ստեղծմանը՝ տարածաշրջանի երկրների և արտաքին աշխարհի միջև առևտուրը հեշտացնելու համար»,- նրան մեջբերում է Safari Iran-ը։
Սաֆարին ընդգծել է, որ «վերջերս Ադրբեջանի և Վրաստանի հետ համագործակցությամբ իրականացվել է Իրանից Սև ծով բեռներ տեղափոխելու փորձնական ծրագիր»։
Նոր տրանսպորտային միջանցքը, որը Պարսից ծոցը կմիացնի Սև ծովին՝ Իրանի, Ադրբեջանի և Վրաստանի տարածքով, փորձնական ռեժիմով գործարկվել է 2021 թվականի դեկտեմբերին։
Իրանը նախկինում այլ առաջնահերթություն էր սահմանել դեպի Սև ծով իր առևտրային ելքը կառուցելիս` Հայաստանի տարածքն օգտագործելը: Թեհրանի այս վերաբերմունքն իր ընդգծված դրսեւորումը գտավ այս տարվա աշնանը, երբ տարածաշրջանում Բաքվի գործողությունների պատճառով Իրանի և Ադրբեջանի միջև հակամարտություն սկսվեց։
Հայաստանի ներկայիս իշխանությունների կողմից Գորիս-Կապան ճանապարհի մի մասի հանձնումը թշնամուն, որից հետո իրանցի վարորդները հարկադրաբար տուրք են վճարում նաև Ադրբեջանին, ինչպես նաև նոր կառուցված Տաթև-Աղվանի ճանապարհի անհարմարությունը պատճառ են դարձել, որ Իրանը հրաժարվի Հայաստանը, որպես տարանցիկ երկիր, դիտարկելուց: