կարևոր
0 դիտում, 8 տարի առաջ - 2016-03-23 13:00
Հասարակություն

Իրավական դաշտի պահանջները պետք է բխեն զարգացման ծրագրերից. ԿԳ փոխնախարար

Իրավական դաշտի պահանջները պետք է բխեն զարգացման ծրագրերից. ԿԳ փոխնախարար

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի՝ ավագ դպրոցների  զարգացման ծրագրերի ներկայացման հանձնարարականի կատարման շրջանակում ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը խորհրդակցության է հրավիրել ավագ դպրոցների մի խումբ  տնօրենների: Նախարարի տեղակալը նշել է, որ ԿԳ նախարարի կողմից հստակ խնդիր է դրվել, որ ավագ դպրոցները պետք է ունենան զարգացման հեռանկար, ընդ որում յուրաքանչյուր դպրոցի համար այդ ծրագիրը պետք է լինի առնձնահատուկ.

«Մենք խնդիր ունենք տվյալ փուլում վերլուծելու ավագ դպրոցների առկա ներուժը, որպեսզի կարողանանք հստակեցնել,  թե որ ավագ դպրոցն ինչպիսի ուղղությամբ պետք է  զարգանա»,- դիմելով տնօրեններին ասել է Մ. Մկրտչյանը՝  հավելելով, որ  յուրաքանչյուր  ավագ դպրոցի զարգացման   ծրագիր, արտահայտելով տվյալ դպրոցի առանձնահատկություններն ու ուղղվածությունը, իր մեջ  պետք է ներառի նաև համակարգի ապագայի տեսլականը:

Նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ հանձնարականի կատարումը բնավ չի ենթադրում, որ նախարարությունը մտադրություն ունի քննադատել այս կամ այն տնօրենին, դրանից բխող վարչական հետևանքներով:

«Մենք գիտենք, որ բոլոր դպրոցներն ունեն իրենց զարգացման ծրագրերը, քանի որ  դա յուրաքանչյուր տնօրենի ընտրության համար եղել է օրենքի պահանջ, բայց խոսքը նոր մոտեցմամբ զարգացման ծրագրի մասին է: Ուստի մեր խնդրանքն ու պահանջն է՝  դրսևորել նոր մոտեցում: Մենք նաև խնդիր ենք դնում՝  շեշտադրել ոչ թե շենքային պայմանների ու նյութատեխնիկական բազայի բարելավումը, այլ առաջին հերթին դպրոցի բովանդակային զարգացման խնդիրները:

Դպրոցների շենքային և տեխնիկական պայմանների բարելավումը չենք ուզում անտեսել,  սա շատ կարևոր հարց է, բայց նաև պետք է հասկանանք, որ պետությունն այս պահին բոլոր խնդիրները միանգամից լուծելու հնարավորություն չունի: Մենք ունենք այն, ինչ-որ ունենք և ավագ դպրոցի զարգացման ու կայացման խնդիրը պետք է լուծենք այս պայմաններում: Եկեք նյութատեխնիկական բաղադրիչն այս անգամ դիտարկենք երկրորդական և առաջնահերթությունը տանք բացառապես բովանդակությանը»,-  նշել է Մ. Մկրտչյանը: 

Տնօրեններից մեկի հարցին ի պատասխան, թե արդյոք ներկայացվող ծրագիրը պետք է բխի միայն արդեն հաստատված իրավական դաշտի ու կրթական ծրագրերի պահանջներից, նախարարի տեղակալը նշել է. «Մենք խնդիր ու նպատակ ունենք վերանայելու  թե´ կրթական չափորոշիչներն ու ծրագրերը, թե´ ֆինանսավորման մեխանիզմները, հետևաբար ավագ դպրոցի հեռանկարի ծրագրում  պետք չէ սահմանափակվել ներկա իրավական դաշտի պահանջներով: Մենք ուզում ենք, որ ոչ թե ավագ դպրոցի զարգացման ծրագիրը բխի իրավական դաշտի պահանջներից, այլ իրավական դաշտի փոփոխությունները բխեն զարգացման ծրագրերից»:

Հանդիպման ընթացքում տնօրենները բարձրացրել են տարբեր հարցեր, որոնք  վերաբերել են   ավագ դպրոցների կրթական ծրագրերին, հանրակրթության ավագ դպրոցի և ՄԿՈՒ հաստատությունների  միջև ձևավորված մրցակցային հարաբերություններին և մի շարք այլ խնդիրների:

Հավելենք, որ ավագ դպրոցների հիմնախնդիրներին ու զարգացման հարցերին վերաբերող քննարկումները շարունակվում են, որոնց մասնակցելու են հանրապետության ավագ դպրոցների բոլոր տնօրենները:

Համաձայն ՀՀ ԿԳ նախարարի հանձնարականի՝ ավագ դպրոցների տնօրենները հեռանկարային զարգացման ծրագրերը պետք է ներկայացնեն երկշաբաթյա ժամկետում: